וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת אישה כבת 60 נמשתה מהמים בחוף גבעת אולגה

שלומי גבאי

2.11.2014 / 9:16

האישה, שככל הנראה טבעה בעת שביצעה פעילות ספורטיבית ונפלה למים, טרם זוהתה. היא תישלח למכון לרפואה משפטית לקביעת נסיבות המוות. המשטרה: "נסיבות המקרה נחקרות"

גופת אישה נמשתה מהמים בחוף בגבעת אולגה שליד חדרה. שלומי גבאי
פינוי הגופה מהזירה, הבוקר/שלומי גבאי

גופת אישה בשנות ה-60 לחייה נמשתה הבוקר (ראשון) מחוף הים של גבעת אולגה, ליד חדרה. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום מצאו את הגופה על החוף, ביצעו בה פעולות החייאה אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה. בבגדיה של האישה לא נמצא מסמך מזהה ובשלב זה היא מוגדרת כאלמונית.

ככל הנראה, האישה לא רחצה וטבעה, אלא ביצעה פעילות ספורטיבית לאורך החוף ומסיבה לא ברורה נפלה למים. על הגופה, שהייתה לבושה בבגדי אימון ולרגליה נעלי ספורט, לא נמצאו סימני אלימות או חבלות.

עוד בוואלה! חדשות:
המתיחות בירושלים בשיאה: "נחושים לפעול מול פורעי החוק"
פרס בעצרת לציון רצח רבין: "מי שנואש מהשלום - הזוי"
בזכות הגשם: מפלס הכינרת עלה בסנטימטר

במשטרה פועלים לזהות את הגופה, שתישלח היום למכון לרפואה משפטית באבו כביר שם ינסו לקבוע את נסיבות המוות. ממלא מקום מפקד משטרת חדרה, רב-פקד גיל אלחדד, אמר היום: "בתחנת חדרה טרם התקבלה תלונה על נעדרת. אני פועלים לזיהוי הגופה וחוקרים את נסיבות המקרה".

יעל מנג'ם, חובשת בכירה במד"א שהגיעה לזירת האירוע, סיפרה: "אישה כבת 60 נראתה במים על ידי אזרח ונמשתה לקו החוף סמוך לכפר הים כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. יחד עם כונני מד"א שהגיעו למקום ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אך היא הייתה ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".

גופת אישה נמשתה מהמים בחוף בגבעת אולגה שליד חדרה. שלומי גבאי
זירת האירוע, הבוקר/שלומי גבאי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully