וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מצוד אחר עצור שנמלט בבאר יעקב

2.11.2014 / 0:35

המשטרה מנהלת חיפושים אחר העצור, בן 25, שברח לאחר שהובא להסתכלות במרכז לרפואת הנפש. הוא הואשם בעבירות אלימות ותקיפת שוטר, ואף הוגדר על ידי בית המשפט "מסוכן"

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
לא ברור כיצד נמלט העצור/ShutterStock

עצור נמלט אתמול (שבת) מהמרכז לבריאות הנפש בבאר יעקב – כך נודע לוואלה! חדשות. מאז ברח בשעות הצהריים, מנהלים כוחות גדולים של משטרה, בסיוע מסוק, מצוד אחריו באזור. עם זאת, לפי שעה, העצור טרם נמצא.

העצור שנמלט הוא אפרוק ברפנה, בן 25. הוא נעצר ב-18 באוקטובר על ידי משטרת ראשון לציון בחשד לעבירות אלימות כלפי קרובת משפחתו ותקיפת שוטר. לאחר המעצר, הוא הובא על ידי המשטרה לבית החולים על מנת לעבור הסתכלות במחלקה הסגורה. בשלב זה, לא ברור כיצד הצליח לחמוק מידי השוטרים במרכז הרפואי. המשטרה הגדירה אותו כמסוכן, ובנוסף לעבירות של אלימות ותקיפת שוטר, בית משפט השלום בראשון לציון החליט לעצור אותו בשל מסוכנות. לפני שלושה ימים, הוגש נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

עוד בוואלה! חדשות:
פרס בעצרת לציון רצח רבין: "מי שנואש מהשלום - הזוי"
הסכסוך מחריף: ההשתלות בהדסה יופסקו למשך חודש
האם ישראל מוכנה למכה הבאה של לוחמי הסייבר של חמאס?

סוהרים של שב"ס. GettyImages
נמנעו להוציא הודעה רשמית ולהזהיר את הציבור. סוהרים של שב"ס/GettyImages

במשטרה ובשירות בתי הסוהר מנהלים חילופי האשמות באשר לבריחתו של ברפנה. כל אחד מהארגונים טוען שהשני התרשל, ושניהם מסרבים לקבל אחריות על האירוע. במשטרת מחוז המרכז טוענים כי מדובר בעצור שהוגש נגדו כתב אישום והיה במשמורת של השב"ס. בשב"ס, לעומת זאת, טוענים כי אמנם מדובר בעצור שהיה במשמורת השב"ס אך ברגע שהובא לבית החולים - האחריות על שמירתו הועברה למשטרת מחוז המרכז.

גורם בכיר בשב"ס סיפר לוואלה! חדשות כי העצור שברח היה תחת שמירה של שני שוטרים ממשטרת מחוז מרכז. לדברי גורמים רשמיים בשב"ס, ובניגוד לטענות המשטרה, הוא הובא שלשום על ידי שב"ס לבית החולים, ואז נמסר לשמירה לידי המשטרה.

מאז בריחתו, ככל הנראה סמוך לשעה 23:00, נמנעו במשטרה ובשב"ס להוציא הודעה רשמית ולהזהיר את הציבור מפני העציר המסוכן, זאת בניגוד לנהלים הקובעים כי יש ליידע את הציבור על כל בריחה של עציר או אסיר.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully