וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ילדים: צפו בגורי הפנדה מסרבים לקבל תרופה

שני הגורים, המשתייכים לזן הדובים הנמצא בסכנת הכחדה, נראים בסרטון שצולם במוסד לשימור פנדות בסין נאבקים במטפל שלהם. השניים מסרבים לקבל תרופה שניתנה להם במקום מקלות הבמבוק להם הם רגילים

צילום מסך

מסתבר שגורי פנדה יכולים להזכיר ילדים: סרטון חמוד להפליא שפורסם אתמול (שישי) מראה זוג גורי דוב פנדה – שפשוט לא מוכנים לקבל תרופה. שני ה"קטנטנים", שבגיל צעיר כבר מגיעים למשקל של עשרות קילוגרמים, נאבקים עם המטפל שלהם באתר שבו הם מוחזקים בצ'נגדאו שבסין ועושים כל שביכולתם להימנע משתיית התרופה.

הגורים, שהתזונה הרגילה שלהם כוללת בעיקר במבוק, מטפסים על המטפל והודפים אותו – כשבידו המזרק עם התרופה, אותה הוא רצה לתת להם דרך הפה. המטפל נראה משועשע למדיי כשאחד הגורים מתנגד והשני מציק לו מאחור. כנראה שגם הם, כמו ילדים רבים, פשוט לא אוהבים את הטעם המיוחד של תרופות.

הפנדה הפך בשנים האחרונות לסמלם של בעלי החיים בסכנת הכחדה ולפי הערכות – רק 1,600 פנדות חיים בדרום סין ובחמישים השנים האחרונות נולדו 256 דובי פנדה בלבד, כשרק 96 מהם שרדו יותר משנה. כדי למתן את מגמת ההכחדה, ממשלת סין הקימה 11 מרכזים לרביית פנדות ואסרה על לצוד אותם. המרכז בצ'נגדו, שם צולם הסרטון, נחשב למוצלח ביותר מבין מוסדות הרביית שנפתחו ב-20 השנים האחרונות. במרכז נולדים 35 גורי פנדה בשנה ומדובר במספר הלידות הגבוה בעולם במרכזים מסוג זה.

עוד ידיעות שאסור לכם לפספס:
צפו: מוכרים הבריחו שודדים בעזרת תבלינים
צפו: האישה עם המותניים הכי צרים בעולם
צפו: התחפושות שלא צריכות להיות סקסיות

  • עוד באותו נושא:
  • פנדה
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully