וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האישה עם המותניים הכי צרים בעולם

קלי בת ה-27 החליטה שהיא רוצה להיראות כמו ג'סיקה ראביט ועוד דמויות נשיות בסיפורי קומיקס, ובילתה שבע שנים מחייה בתוך מחוך עשוי מתכת כדי להגיע לתוצאה

כיווצה את מותניה להיקף של 40 ס"מ בעזרת מחוך. יוטיוב, צילום מסך
בילתה שבע שנים מחייה במחוך/צילום מסך, יוטיוב

כשקלי לי דקיי הייתה קטנה, היא אהבה לעיין בחוברות קומיקס ולהביט בתלבושות של הדמויות. "האהובה עלי הייתה סטורם מ"אקס מן", אבל חיבבתי מאוד גם את ג'סיקה ראביט. אני אוהבת את הדרך בה בגדים עוזרים לך לבטא את עצמך", הסבירה הצעירה בת ה-27. קלי החליטה לעשות מעשה כדי להראות כמו הדמויות האהובות עליה, ובילתה שבע שנים מחייה בתוך מחוך מתכת שהצר את מותניה להיקף בלתי אפשרי של 40 סנטימטרים בלבד.

כיווצה את מותניה להיקף של 40 ס"מ בעזרת מחוך. יוטיוב, צילום מסך
תה, מישהו?/צילום מסך, יוטיוב

התגובות למראה הלא שגרתי של קלי מעורבות: לדבריה, חלק מהאנשים אוהבים את המראה שלה וטוענים שהיא נראית כמו דוגמנית על. מנגד, יש כאלה שלא חוסכים ביקורת על המותניים ואומרים כי לא רחוק היום בו היא תשלם בבריאותה על מה שעוללה לעצמה.

היא מגלה שמחוך המתכת מגביל את תנועותיה, והיא לא יכולה לבצע פעילויות מסויימות. "קשה לי לעלות במדרגות ואסור לי להרים משקל כבד. זה יכול להיות ממש מסוכן. אם אני רוצה לעשות משהו קיצוני, אני מורידה את המחוך". בינתיים נראה שהצעירה, שעובדת כדוגמנית ולומדת עיצוב אופנה, נהנית מכל תשומת הלב שהיא מקבלת, והביקורות לא ממש מזיזות לה. "אנשים אומרים שזה נראה לא טבעי, אבל יש לי שיער ארוך וכחול. איזה חלק בי אומר שאני רוצה להיראות כמו כולם?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully