וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזמון מקרי? אחרי מתיחת הפנים הבית של רנה מוצע למכירה

29.10.2014 / 16:57

הניתוחים הקוסמטיים ותשומת הלב החלו להניב תוצאות עבור הכוכבת רנה זלווגר: אחרי שהציעה למכירה בית באוגוסט אבל לא הצליחה לגרוף עליו רווחים רבים, השבוע היא הציעה למכירה בית נוסף שזכה להתעניינות יותר מתמיד. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

המשבר עם ארה"ב עלול לסכן את ישראל: ראש הממשלה נתניהו מגיב היום לגורמים בממשל האמריקני שכינו אותו "פחדן" ו"אוטיסט" ואומר: "תוקפים אותי בגלל שאני מגן על ישראל". המשבר ביחסים שבין המדינות מעמיק ככל שעובר הזמן, ונוכח הבחירות לקונגרס בעוד שבוע, עלול לסכן את ישראל. כתבנו המדיני, אמיר תיבון, מביא את התרחישים שחוששים מהם בירושלים - מהסכם עם איראן גרעינית ועד עיכוב סיוע צבאי - ומבהיר שההסתברות שהם יקרמו עור וגידים גדלה ככל שהמשבר לא נפתר .

אחרי 16 שנה - פריצת דרך משמעותית ברצח נועה אייל ז"ל: ב-1998 המדינה הזדעזעה כאשר גופתה של הנערה בת ה-17, שיצאה לבילוי עם חבר ולא שבה לביתה, התגלתה ביער רמות בירושלים. במשך 16 שנים תיק החקירה נשאר פתוח, אך היום הותר לפרסום שבזכות טכנולוגיות חדישות ישנה התפתחות דרמטית בחקירה. החוקרים בטוחים שהם קרובים לפענוח: "מה שיש בידינו כרגע מוצק". המשפחת של אייל מגיבה לדיווח: "המשפחה נסערת ונרגשת מאוד. מבקשים לחזק את ידי המשטרה ומבקשים מהתקשורת לתת למשטרה לעשות עבודתה ביסודיות כדי שהצדק ייצא לאור".

איך היהדות מתייחסת למפץ הגדול? האפיפיור פרנסיסקוס, מנהיג הכנסייה הקתולית, הפתיע את העולם הנוצרי שוב לאחר שאמר אתמול שהתיאוריות המדעיות המסבירות את היווצרות העולם והאדם - המפץ הגדול והאבולוציה - לא סותרות את כתבי הקודש. היהדות לעומת זאת כבר הכירה באפשרות שהמדע והדת הולכים זה בצד זה ושהתיאוריות שהיו שנויות במחלוקת לא מערערות את האמונה היהודית. הרב ד"ר מיכאל אברהם: "המסורת שלנו הרבה יותר פתוחה לקבל ממצאים שונים, כבר מזמן הרמב"ם".

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ימשיך להתקרר, וייתכן גשם מקומי בצפון ובמישור החוף.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully