וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשללה תעודת VIP מבכיר פלסטיני שהשווה בין נתניהו למנהיג דאעש

29.10.2014 / 0:19

מתאם פעולות הממשלה בשטחים הורה לשלול מעדנאן אל-דמירי, דובר מנגנוני הביטחון של הרשות, את תעודת האח"מ שלו, המשמשת לתנועה חופשית בגדה. בשבוע שעבר אמר כי ראש הממשלה הוא מנהיג "דאעש יהודי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעד נדיר. אל-דמירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצעד נדיר, הורה אתמול (שלישי) מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, לשלול מבכיר פלסטיני את תעודת ה-VIP שלו, המשמשת אותו לתנועה חופשית ברחבי הגדה המערבית. הבכיר ממנו נשללה התעודה הוא עדנאן אל-דמירי, דובר מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית.

אל-דמירי התבטא בחריפות נגד ישראל במהלך החודשים האחרונים. באחת ההזדמנויות הוא אף השווה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין מנהיג ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש). במסיבת עיתונאים שכינס ביום חמישי האחרון, אמר אל-דמירי כי ישראל מדינה גזענית, המלבה את האלימות ומסכנת את היציבות באזור. נוסף על כך, הוא טען כי ראש הממשלה נתניהו מהווה סיכון גדול יותר לעולם מאשר מנהיג דאעש, אבו בכר אל-בגדדי. הוא אמר כי נתניהו מנהיג "דאעש יהודי", אשר מבדיל בין דם יהודי לבין דם פלסטיני.

"ממשלת הכיבוש שללה ולקחה את תעודת ה-VIP שלי בשל הצהרותיי, על כך שהיא מלבה את האלימות ומאיימת על היציבות והביטחון באזור", מסר אל-דמירי בתגובה להחלטת ישראל. "כל הצהרותי נכונות: שישראל מדינה גזענית, שנתניהו מסוכן לעולם יותר מאל-בגדדי, שהכיבוש מבדיל בין דם יהודי לבין דם פלסטיני, ושישראל פועל כדי לייהד את ירושלים - כן, הכול נכון".

עוד בוואלה! חדשות:
בכיר בבית הלבן: "נתניהו פחדן, ומבלף בנושא איראן"
זקן: "נתתי לאולמרט 60 אלף דולר והוא שם אותם בארנק"
האפיפיור: המפץ הגדול לא סותר את קיומו של אלוהים


לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co

(עדכון ראשון: 23:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully