וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של עומר ספדה: "סליחה שלא עמדתי בהבטחתי לשמור עלייך"

28.10.2014 / 22:31

מאות בני אדם ליוו בדרכה האחרונה את עומר שמש, בת 22 מהוד השרון, שנהרגה בהתהפכות האוטובוס בנפאל. ירון, אביה: "מבחינתי את עדיין מטיילת, שיירה של מלאכי שרת מלווים אותך בכל מקום, שישמרו עלייך"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: קשת סידי

מאות בני משפחה, חברים ומכרים הגיעו היום (שלישי) לבית העלמין בהוד השרון כדי ללוות בדרכה האחרונה את עומר שמש, תושבת העיר בת 22, שנהרגה בסוף השבוע האחרון בהתהפכות האוטובוס בנפאל. "את כל כך חסרה לי. הבדיחות הקטנות שלך, השיחות, החיוכים והשטויות. עכשיו שוב דבר לא יהיה אותו דבר בלעדייך, עקרו לי את הלב שלי ולנצח אדמם", ספדה לה בכאב אמה, איילת. "בכל התמונות שלך היית מאושרת. בשיחה האחרונה אמרת לי שאת מאושרת, שאייל מקיף אותך באהבה. אני אוהבת אותך ומתגעגעת עד כאב. לא עמדתי בהבטחה שאשמור עלייך תמיד, אני מבקשת סליחה, ונשבעת שלעולם לא אשכח אותך".

אביה של עומר, ירון, סיפר על התחושות הקשות במשפחה, לאור העובדה שעומר נהרגה בתאונת הדרכים, שבוע לאחר ששרדה את מפולת השלגים הקטלנית ברכס האנאפורנה. "עומר שרדה את אסון האנאפורנה, ואז היה טוויסט בעלילה, כאילו שמישהו התערב", אמר. Butterflies are forever (פרפרים לעד – ד"י) זה הקעקוע שהיה לעומר על הכתפיים. עשית את הקעקוע והפכת אותו למנטרה של החיים שלך. אני מאמץ את המשפט הזה. את רואה הכול ומלווה אותנו יום-יום. בחרנו לחיות אותך ואיתך ולהמשיך כרגיל. השגרה, העצב והגעגוע יכולים לבוא ביחד". "אנחנו מתגעגעים לאמירות המיוחדות שלך", הוסיף. "עומר ידעה להרים אנשים באמצע הלילה למסיבה, לשמח אנשים. אני אתגעגע לזה. זה לא נתפס שלא נוכל עוד ליהנות ממך. מבחינתי את עדיין מטיילת, שיירה של מלאכי שרת מלווים אותך בכל מקום, שישמרו עלייך".

תאונה בנפאל - כותרות אחרונות:
התאונה בנפאל: "מיכל אמרה לי 'אמא, יכולתי למות'"
"הדמעות לא מפסיקות לרדת, בא לי להתעורר מהסיוט"
התאונה בנפאל: "יגאל החזיק לשירה את היד, ואז היא מתה"

הלוויה של עומר שמש. שלומי גבאי
"עכשיו שוב דבר לא יהיה אותו דבר". ההמונים בהלווייתה של עומר שמש, היום בהוד השרון/שלומי גבאי

אייל אנקור, בן זוגה של עומר, אשר נפצע גם הוא בתאונה, לא השתתף בהלוויה. הוא היה מאושפז עד כה בבית החולים בקטמנדו ויגיע רק מחר לישראל עקב מצבו הרפואי המורכב. הוא כתב לה מכתב פרידה ממיטת חוליו, אותו הקריא בשמו חברו, אמיר. "עומר שלי, מלאכית קטנה, נפש תאומה שלי אני שוכב פה בבית החולים, צורח, בוכה ולא מאמין שאני צריך לחשוב על מילים כדי להספיד אותך", כתב לה אייל.

"עד לפני כמה ימים הינו בתקופה הכי יפה של החיים שלנו, עם אהבה שרק הולכת ומתגברת בכל שעה, דקה ושנייה. את ילדה שרק נתנה אהבה בלי חשבון ואף פעם לא ציפתה לקבל דבר בחזרה. את פשוט הוצאת ממני את הטוב והפכת אותי לבן אדם טוב יותר. לפני כשבועיים הצטרפת אליי לטיול. ניסיתי לשמור עלייך מהחום, הקור והשלג. תשמרי על הלב שלי, הוא אצלך. אוהב אותך בלי סוף, מצטער שלא יכולתי להגיע ולחלוק לך כבוד אחרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שירה דבוש, נהרגה בהתהפכות האוטובוס בנפאל. באדיבות המשפחה
"מוכשרת, חכמה, צנועה וכל כך אנושית". שירה דבוש/באדיבות המשפחה

מוקדם יותר היום נערכה בבית העלמין ירקון הלווייתה של ההרוגה השנייה בתאונה, שירה דבוש, בת 30 מרמת גן. שירה, הייתה סטאג'רית במחלקות הפנימיות במרכז רפואי "העמק" בעפולה. ד"ר גיא דורי, מנהל מחלקה פנימית ה' בבית החולים, ספד להם היום. "שירה היקרה, אני עומד כאן כואב, כאדם שזכה להכיר אותך מקרוב, אני עומד כאן כואב, כנציג החולים, המחכים לך, המחכים לחיוכך, המחכים לאור הקורן ממך, שיקל על מצוקתם", אמר. "אני עומד כאן כואב, כנציג מערכת בריאות שהפסידה רופאה מסורה ומחוננת, חברה מושלמת לעבודה". "לא חשבתי שכך נפרד", הוסיף. "את יודעת שלא רציתי שנפרד. היית מוכשרת, חכמה, צנועה וכל כך אנושית. היה לך כל מה שרופא צריך".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

נטמנה עומר שמש שנהרגה בנפאל: "בשיחה האחרונה אמרת שאת מאושרת". שלומי גבאי
תמונתה של עומר ליד חלקת הקבר בבית עלמין, היום/שלומי גבאי
הלוויה של עומר שמש. שלומי גבאי
הלוויה של עומר שמש/שלומי גבאי
הלוויה של עומר שמש. שלומי גבאי
הלוויה של עומר שמש/שלומי גבאי
הלוויה של עומר שמש. שלומי גבאי
הלוויה של עומר שמש/שלומי גבאי
הלוויה של עומר שמש. שלומי גבאי
הלוויה של עומר שמש/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully