וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדמעות לא מפסיקות לרדת, בא לי להתעורר מהסיוט"

יום לאחר התהפכות האוטובוס בנפאל, כשהוא עדיין מאושפז בבית החולים, התקשה אייל אנקור להיפרד מבת זוגו עומר שמש, שנהרגה בתאונה. "יפה שלי, את תמיד תהיי אצלי בלב"

צילום: שלומי גבאי עריכה: מתן חדד

"יפה שלי, בת זוג שלי, החברה הכי טובה שלי, הנפש התאומה שלי. בא לי להתעורר מהסיוט הארור הזה ושתחזרי אלי" - כך כתב היום (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו אייל אנקור, בן זוגה של עומר שמש, בת 21 מהוד השרון, שנהרגה אתמול בהתהפכות האוטובוס בנפאל. אייל, שהיה עם עומר על האוטובוס, נפצע בתאונה ומאושפז עדיין בבית החולים בקטמנדו, סיפר כי הוא מתקשה לעכל את הבשורה המרה על לכתה של עומר. "יש לי עוד כל כך הרבה מה לספר לך, לעשות איתך ולחוות איתך", כתב לה. "אני שוכב בבית חולים והדמעות לא מפסיקות לרדת. את תמיד אצלי בלב, החבר הכי טוב שלך, לתמיד".

עומר שמש היא בתם הבכורה של ירון ואיילת שמש. יש לה עוד אחות ושני אחים קטנים. היא למדה בבית הספר התיכון "הדרים" בהוד השרון, ולאחר מכן שירתה כמפקדת טירונים של חיל האוויר בבסיס עובדה. בנפאל היא טיילה יחד עם בן זוגה, אייל. ההערכה היא כי בעקבות סופת השלגים ברכס האנאפורנה שבהרי ההימלאיה בשבוע שעבר, שבה מצאו את מותם ארבעה ישראלים, שמש ומטיילים נוספים הסיטו את מסלולם לאזור האגמים הקפואים בלנגטנג – היעד המקורי של האוטובוס שהידרדר אתמול לתהום.

תאונה קטלנית בנפאל - כותרות נוספות:
שירה נהרגה בנפאל: "הייתה כל עולמה של אמה"
"מיכל אמרה לי 'אמא, יכולתי למות'"
שבוע אחרי שניצלה במפולת השלגים: עומר נהרגה בנפאל

עומר שמש, שנהרגה בהתהפכות האוטובוס בנפאל עם בן זוגה בהודו. פייסבוק, צילום מסך
טסה לנפאל בגלל הגעגועים. עומר שמש עם בן זוגה, אייל אנקור/צילום מסך, פייסבוק
אייל אנקור עם עומר שמש, שנהרגה בהתהפכות האוטובוס בנפאל. מתוך פייסבוק, צילום מסך
עומר ואייל במהלך הטיול/צילום מסך, מתוך פייסבוק
"בן זוגה אייל בוכה ללא הפסקה ומביע צער על כך שלא הצליח להציל אותה בזמן התאונה"

מאז שעות הבוקר הגיעו עשרות בני משפחה, חברים ומכרים לבית משפחת שמש בהוד השרון, כדי לנחמם על מותה של עומר. בין המנחמים היו גם כמה מחברותיה הטובות של עומר. "היא הייתה מרכז העניינים של החבורה, הכול עבר דרכה. היא עזרה לכולם, הייתה טובת לב ומיוחדת במינה", סיפרה נעמה שינלנד, אחת מחברותיה.

"עומר ואייל הכירו לפני חמישה חודשים ומאז האהבה ביניהם פרחה. לכולם היה ברור שהרומן הזה יוביל לחתונה. הם עשו הכול ביחד", המשיכה נעמה. לדבריה, "עומר לא תכננה לנסוע לטיול גדול, אבל בעקבות הגעגועים העזים לאייל היא נסעה בעקבותיו לנפאל".

עומר שמש שנהרגה בנפאל, עם הוריה איילת וירון  25 באוקטובר 2014. באדיבות המשפחה
"טובת לב ומיוחדת במינה". עומר שמש בתקופת שירותה בצבא/באדיבות המשפחה

ההרוגה השנייה בתאונה היא שירה דבוש, בת 30. דבוש חילקה את זמנה בין מושב ניר יפה ליד עפולה שבו התגוררה לאחרונה, לבין רמת גן, שם מתגוררת אמה. דבוש הייתה בשנה האחרונה סטאג'רית במחלקות הפנימיות במרכז רפואי "העמק" בעפולה. מבית החולים נמסר כי לפני כחודש היא סיימה את הסטאז' בהצטיינות והייתה אמורה להגיע לבית החולים בימים הקרובים למסיבת סיום הסטאז' וקבלת תעודת ההצטיינות. בקרוב, היא הייתה אמורה להתחיל לעבוד כמתמחה במרפאה בעמק האלה בירושלים.

בני משפחתה של דבוש סיפרו כי גם את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב סיימה בהצטיינות. "היא התכוננה להתחיל את ההתמחות שלה ברפואת המשפחה במסגרת קופת החולים 'כללית'", הוסיפו. "שירה הייתה גם מוזיקאית מוכשרת שניגנה בפסנתר ובאקורדיון ובעלת קול נפלא. שירה אהבה את הארץ וטיילה הרבה. את מותה מצאה במהלך טיול עם בן זוגה האהוב בנפאל. שירה הייתה אהובה על כל מכריה וחבריה הרבים. בחורה צנועה ואוהבת אדם והפיצה סביבה אור ושמחת חיים וטוב אין קץ. היא הייתה בתה היחידה של אסתר, אמה, והייתה כל עולמה".

שירה דבוש, נהרגה בהתהפכות האוטובוס בנפאל. באדיבות המשפחה
"צנועה ואוהבת אדם". שירה דבוש/באדיבות המשפחה

על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, נוסף על שתי הישראליות, נהרגו בתאונה עוד 12 בני אדם ועשרות נוספים נפצעו. בין עשרות הפצועים גם ארבעה מטיילים ישראלים. שגריר ישראל בנפאל, ירון מאיר, ביקר את הפצועים בבית החולים בקטמנדו שבו הם מאושפזים. צוות השגרירות נמצא מתחילת האירוע בקשר הדוק עם הרשויות על מנת לסייע לישראלים שנפגעו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל של משרד החוץ וחברות הביטוח. כמו כן, החל הטיפול להעברת הארונות של שתי ההרוגות לישראל.

לפניות לכתבים:
דנה ירקצי: danayark@walla.co.il
שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

תאונת האוטובוס בנפאל, אוקטובר 2014. sajhasabal.com, צילום מסך
זירת התאונה בנפאל, אתמול/צילום מסך, sajhasabal.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully