וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בין תקווה לייאוש": ערב התרמה ליוגב הקטן שמאושפז בתאילנד

28.10.2014 / 18:50

יוגב שור-וולף נולד לפני כחודשיים לזוג הומוסקסואלים על ידי אם פונדקאית. מאז הוא נלחם על חייו בבית חולים בבנגקוק. בשל העלויות הגבוהות להשבתו ארצה, חברי הזוג ארגנו ערב מיוחד לאיסוף כספים עבורו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יוגב נולד בשבוע ה-24 במשקל של 650 גרם בלבד/מערכת וואלה, צילום מסך

יוגב שור-וולף נולד בחודש אוגוסט האחרון לזוג הומוסקסואלים ישראלים, עודד ואיתמר, על ידי אם פונדקאית בתאילנד. עם זאת, לצערם של בני הזוג הוא נלחם על חייו מיום היוולדו. עודד שוהה בבנגקוק עם יוגב מזה כחודשיים. איתמר שב לישראל על מנת לטפל בבתם ליה בת העשרה חודשים, שגם היא נולדה מאם פונדקאית.

יוגב נולד בשבוע ה-24 במשקל של 650 גרם בלבד והוא מאושפז בבית חולים בבירת תאילנד ביחידה לטיפול נמרץ פגים. משקלו עלה לקילו וחצי והוא כבר מצליח לנשום בכוחות עצמו בסיוע בלוני חמצן, אך עד עתה עלויות הטיפול עומדות על 150 אלף שקל וכל שבוע אשפוז נוסף עולה 20 אלף שקל נוספים. יוגב צפוי לשהות בפגיה עוד כמה שבועות, עד שניתן יהיה להטיסו לישראל. עקב העלויות הגבוהות הכרוכות בהשבתו ארצו, הנאמדות בכ-100 אלף שקל, החליטו חבריהם של בני הזוג לפתוח במבצע התרמה מיוחד למימון ההטסה של יוגב לישראל.

"עודד ואיתמר הם זוג הומוסקסואלים, שהחליטו לגדל ילדים בזכות עצמם כמשפחה פרטית ללא צורך בתלות חיצונית", סיפרה מיכל שוקרון, מארגנת ערב ההתרמה. "הם החליטו להביא ילדים באמצעות אם פונדקאית מתאילנד, הם לקחו הלוואות גדולות לטובת העניין, מתוך בחירה ואהבה גדולה. ליה, בת עשרה חודשים, נולדה במועד ויוגב הקטן נולד טרם זמנו. בין תקווה לייאוש, נמצא שם עודד יותר מחודשיים עם הוצאות אשפוז עצומות ובנוסף ישנן עלויות ההטסה גדולות לאין שיעור". המועצה האזורית באר טוביה, שם מתגורר הזוג, נרתמה למען האירוע ותספק את האולם לערב ההתרמה.

הערב יתקיים תחת הכותרת "כולנו למען יוגב" ב-8 בנובמבר, בשעה 21:00, בהיכל התרבות ביישוב באר טוביה.

לקניית כרטיסים: מיכל שוקרון, 0547299346

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully