וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על חוק הפונדקאות: "שוויון על הנייר בלבד"

28.10.2014 / 15:09

יום לאחר שאושר בקריאה ראשונה, חברים בקהילה הגאה ועורכי דין טוענים שהוא רק יחמיר את המצב בשל מגבלות המוטלות במסגרתו על ההליך בחו"ל והיעדר שוק לתרומת ביציות בארץ. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

גואל רצון ירצה 30 שנה בכלא: פרשת גואל רצון, שהורשע בעבירות מין, הגיעה היום לסיומה לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב גזר עליו עונש מאסר כבד. בפרקליטות מחוז תל אביב הביעו שמחה על ההחלטה ואמרו: "העונש שבית המשפט הטיל עומד במה סברנו, הוא עונש ראוי לחומרה של מה שהתרחש בקבוצה". לעומת זאת, בנו של גואל, יגאל, מחה נגד העונש החמור. כשנשאל אם ימשיך את דרכו של אביו אמר: "ימים יגידו, אני רק בתחילת הדרך".

הנשיא בביקור ממלכתי ראשון בחו"ל: ראובן ריבלין נסע אמש לביקור בפולין לכבוד פתיחת תערוכת "אלף שנות יהדות פולין". פולין, שחוותה בשנה שעברה את הצמיחה כלכלית הגדולה ביותר באירופה וכן מעוניינת לשפר את הצבא שלה, מבקשת לחזק את הקשר עם ישראל. הנשיא, שהחל את הביקור בארמון הנשיאות, ייפגש מחר עם נציגי הקהילה היהודית במדינה.

מה עובר על השיער של לפיד? אחרי שהופיע עם זקן חדש לאחרונה, שר האוצר יאיר לפיד נצפה ביום הראשון של מושב החורף בכנסת עם שיער לבן מתמיד והעלה את השאלה האם הוא צבע את שיערו. בניגוד לפוליטיקאים גברים אחרים ששינו פריזורה, הרימו עפעפיים או צבעו את שיערם - לפיד דווקא מפתיע עם מראה מבוגר יותר.

התחזית: הלילה מעונן וקריר. מחר יתקרר מעט ויש סיכוי לגשם מקומי בצפון ובמישור החוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully