וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצא האדם שביצע את החניה הגרועה בעולם?

נהג שניסה לצאת מחניה במשך דקות ארוכות הפך לבדיחת היום ברשת, לאחר שניסיונותיו הכושלים תועדו. בסוף הוא הצליח, לא לפני שדפק את הרכב שחנה בסמוך אליו

צילום: רויטרס, עריכה: קשת סידי

אוכלוסיית העולם מתחלקת לשניים: אנשים שיודעים להחנות את מכוניתם, וכאלה שלא. הרשת עוד לא נרגעה מהבלונדינית שהביכה עצמה לעיניי המצלמות, והנה הגיע כוכב חדש שלא מצליח להשתלט על רכבו במה שנראה כיציאה ממקום נוח ומרווח יחסית. כלומר, יחסית לתל אביב.

מי שגנב לנהגת הבלונדינית מצ'כיה את התואר המפוקפק הוא נהג סיני שניסה לצאת מהחניה במשך עשר דקות תמימות. עונות מתחלפות, מדינות קמות ונופלות, והנהג העיקש המשיך לנסות. הסרטון צולם בעיר ג'יאנג יאן במזרח סין, והנהג האלמוני נראה ברכב האפור, כשהוא מנסה לצאת ומתנגש ברכב שחונה לצידו יותר מפעם אחת. משהצליח לחלץ את רכבו, ברח הנהג מזירת התאונה ונענש מאוחר יותר על ידיד המשטרה שאיתרה את רכבו בעזרת מצלמות האבטחה שהביאו לנו את התיעוד המופלא.

"לעשות רוורס היה החלק הקשה. עם זאת, הוא לא הפסיק להתנגח ברכב שחנה ליד. הנהג קיבל את רישיון הנהיגה שלו לפני ארבע שנים, כשהחל ללמוד באוניברסיטה. הוא בקושי נהג מאז, והכישורים שלו בתחום לא כל כך טובים", סיפר שוטר מאגף התנועה.

  • עוד באותו נושא:
  • חניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully