וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתך את איבר מינו - כי חברתו אמרה שהוא קטן מדי

גבר שנזרק על ידי חברתו כיוון שלטענתה הוא לא סיפק אותה מינית, החליט שהסיבה לכך היא איבר מינו הקטן ולכן לקח סכין גילוח, חתך אותו והשליך לפח. לאחר ניתוח של חמש שעות הוא חובר חזרה

גבר שחתך את איבר מינו מובהל לבית החולים. מטרו, צילום מסך
איליץ' מובהל לבית החולים/צילום מסך, מטרו

לא משנה כמה פעמים הגברים יישמעו ש"הגודל לא קובע", הם לא יפנימו. אוליבר איליץ', בן 22 ממקדוניה, חתך את איבר מינו והשליך אותו לפח האשפה – לאחר שחברתו נפרדה ממנו בשל חוסר יכולתו לספק אותה במיטה. לצוות הרפואי שהגיע לסייע לו הוא סיפר כי לדעתו איבר מינו הקטן הוא הסיבה לפרידה וכיוון שהוא "חסר תועלת" הוא החליט לקצוץ אותו לחלוטין – עם סכין גילוח.

על פי הדיווח ב"מטרו", איליץ' הזעיק את שירותי ההצלה לאחר שלא הצליח לעצור את הדימום והוא הובהל על אלונקה לבית החולים עם מכנסיים ספוגי דם. המשטרה שהגיעה למקום הצליחה למצוא את האיבר הקטוע בפח האשפה והעבירו אותו לבית החולים, אולם שם לא היה צוות מיומן דיו בכדי לבצע את הניתוח. הבחור והאיבר הועברו לבית חולים גדול יותר – שם בניתוח של חמש שעות הצליחו לחבר לו חזרה את איבר המין. הרופאים שביצעו את הניתוח מסרו כי עדיין מוקדם מדי לקבוע האם הוא הצליח והאם איליץ' יצליח שוב אי פעם לתפקד מינית.

זהו המקרה השני לאחרונה בו גבר ממקדוניה חותך את איבר מינו, אולם במקרה הקודם לא ניתן היה לחבר חזרה את איבר המין, כיוון שהוא הושלך לאסלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully