וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הרובוטריקים יוצאים ממסכי הקולנוע וקמים לתחיה

אופטימוס פריים לא ראה את זה מגיע: חברת הצעצועים היפנית "טומי" וחברה לייצור רובוטים בנו רובוטריק אמיתי שהופך למכונית ואפילו לוחץ ידיים. "זאת הכנה לפרוייקט גדול יותר", מבטיחים היוצרים

צילום חובבים יוטיוב

נראה שהיום בו רובוטריקים אמיתיים ישוטטו ברחובות לא רחוק – והפרחים, כמו תמיד, ליפנים. חברת "טומי" שאחראית על ייצור בובות של הדמויות הפופולאריות חברה לטכנאי רובוטים, ויחד הם יצרו רובוטריק אמיתי שמסוגל להפוך ממכונית לרובוט, ללכת ואפילו ללחוץ ידיים. הרובוטריק החדש מתנשא לגובה של מטר וחצי בלבד ושוקל קצת פחות מ-35 קילוגרמים, אבל יוצרו מתעקש על כך שלא מדובר בצעצוע, ודגמים גדולים יותר מתוכננים לצאת בעתיד.

"המטרה של הפרוייקט שלנו היא ליצור רובוטריק עצום שיגיע לאורך של חמישה מטרים, גודל של מכונית אמיתית. גם הרובוטריק הגדול יהיה מסוגל ללכת ואפילו לרוץ", סיפר קנג'רי לשידה מחברת "Brave Robotics". לצורך השוואה, הרובוט שנבנה עכשיו מהווה רק רבע מגודלו ומשקלו של הרובוטריק העצום שעתיד להיבנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב אצלכם בבית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהוא הופך למכונית, הרובוט מסוגל להגיע למהירות של 6 קמ"ש. עם זאת, המתפתחים עוד לא החליטו אם בגרסה המוגדלת יהיה מקום לנהג. אם אתם מחובבי הז'אנר, תתאכזבו לשמוע שהרובוט לא מיועד לייצור מסחרי.

מעריץ מניו אורלינס לא נתן לחדשות העצובות לעצור אותו, והוא העלה מופע רחוב בו הוא לבוש כמו רובוטריק. כשהקהל זורק לו מטבעות, הוא הופך למכונית ועושה סיבוב לעיניי הקהל הנלהב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully