וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דחוף! דחוף!": האזינו לשיחה למד"א אחרי הפיגוע

24.10.2014 / 0:03

עדת ראייה לפיגוע הדריסה אמש בירושלים, בו נהרגה תינוקת ונפצעו 7 אחרים, הזעיקה את כוחות ההצלה. "הוא עלה על המדרכה של הרכבת הקלה. יש תינוק פצוע ואישה שיורד לה דם מהראש"

צילום מסך

יממה אחרי פיגוע הדריסה בצפון ירושלים, שבו נהרגה התינוקת חיה זיסל ברון ונפצעו שבעה אחרים, התפרסמה אמש (חמישי) הקריאה שהתקבלה במוקד מד"א על התקרית הקשה. מדובר באשה שהייתה עדה לפיגוע והזעיקה את כוחות ההצלה לזירה.

אישה: "דחוף דחוף! גבעת התחמושת, בתחנה של הרכבת - הוא עלה על המדרכה של הרכבת הקלה. הוא פגע בראש של אישה, פגע בעוד אחת מבוגרת ובתינוק".

מוקדן מד"א: "כמה פצועים יש שם?"

אישה: "יש תינוק פצוע ואישה שיורד לה דם מהראש"

כשנשאלה אם המחבל עדיין מהווה סיכון, אמרה האישה שהתקשרה למוקד כי החשוד נוטרל. "הוא נעצר והוא לא פוגע בכלום".

עוד על ההתפרעויות בירושלים
חמאס בירך על רצח התינוקת בירושלים: "מעשה גבורה"
האלימות בבירה נמשכת: "אבנים נזרקו על גן ילדים"
בעקבות הפיגוע: תגבור של מאות שוטרים בירושלים

חשד לפיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים. כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
חשד לפיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי אש

ברון נקברה הלילה בהר המנוחות בירושלים. בני משפחה, קרובים ועשרות נוספים הגיעו להיפרד ממנה. שמואל ברון, אביה של הפעוטה, ספד לה: "אין לנו שאלות לקדוש ברוך הוא, ה' נתן וה' לקח. זיסל, בשעה האחרונה לחייך היינו איתך בכותל המערבי, הסתכלת עליי וחייכת. לקדוש ברוך הוא היו תכניות אחרות".

סבה של חיה, שמשון הלפרין, ספד לנכדתו: "היא ירדה נשמה טהורה וחזרה טהורה למעלה. היא באה לעולם לזמן קצר וכנראה סיימה את תפקידה. הקדוש ברוך הוא החליט שהיא קורבן ציבור, הוא לקח את החלק המשובח ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלווייתה של חיה זיסל ברון שנהרגה בפיגוע הדריסה ברכבת הקלה. יוסי רונן, מערכת וואלה! NEWS
גופתה של חיה זיסל ברון טרם הובאה למנוחות/מערכת וואלה! NEWS, יוסי רונן

הוריה של התינוקת עלו ארצה מארצות הברית. חיה הייתה בתם הבכורה, לאחר שלוש שנים בהם ניסו בני הזוג להיכנס להריון. "כמה שמחה ואהבה הייתה לאימא שלה כשהיא החזיקה אותה. הילדה נסעה עם הוריה לכותל המערבי, אבא שלה אמר לה: 'תראי את הכותל המערבי, את מקום המקדש'. אתם הזוג זוכים עבור כל עם ישראל. הגעתם מארצות הברית והקדוש ברוך הוא בחר שאתם הזוג שיצטרך להקריב את הילדה שלהם", הוסיף הסבא בהספדו. "ערבי מנוול, ללא כל סיבה, חיכה שיתאספו המון אנשים, דהר לתוכם, פגע בעגלה שבה היא הייתה והעיף אותה באוויר ורצח אותה".

אמש התארגנה במקום הפיגוע הפגנה של אנשי ימין בהשתתפות כמאה בני אדם שקראו לשר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' להתפטר מתפקידו. המפגינים נשאו שלטים הקוראים "אהרונוביץ' הביתה" ו-"מוות לאויבים" וכן כרזות עם תמונתו של הרב מאיר כהנא. פעיל הימין איתמר בן גביר אמר בהפגנה: "שיפסיקו לעבוד עלינו. עם ישראל דורש נקמה".

(עדכון ראשון: 19:24)

הפגה של פעילי ימין סמוך למקום הפיגוע בירושלים, אוקטובר 2014. נועם מושקוביץ
ההפגנה אמש/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully