וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: תיק בדיקת ההטרדה המינית מצד שופט ייסגר

23.10.2014 / 19:21

התיק נפתח לאחר שעו"ד אביטל בן נון, שעבדה בעבר בפרקליטות מחוז חיפה, טענה כי שופט מחוזי מכהן ניסה לנשקה בניגוד לרצונה לפני 20 שנה. הוא צפוי להיסגר ללא חקירה פלילית

אילוסטרציה. ShutterStock
זאת סיטואציה לא נעימה. מדובר באדם בעל סמכות", טענה הפרקליטה/ShutterStock

אם לא יהיה הפתעות, הליך הבדיקה שמתנהל בחודשים האחרונים נגד שופט מכהן מבית המשפט המחוזי בחיפה צפוי להסתיים בקרוב, ללא מעבר לחקירה פלילית.

התיק נפתח בעקבות דבריה של עורכת דין אביטל בן נון, שעבדה בעבר בפרקליטות מחוז חיפה וטענה כי שופט מחוזי מכהן ניסה בעבר לנשקה בניגוד לרצונה. בראיון לרדיו חיפה, זמן קצר לאחר שנחשפה פרשת ההטרדה המינית של נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת יצחק כהן, טענה בן נון ששופט מכהן במחוזי זימן אותה ללשכתו לפני 20 שנה כדי לדון בתיק שנוהל, ושם לכאורה הטריד אותה. לדבריה, הוא ניסה לגרור אותה לשיחה על חייה האישיים ובצאתה מהלשכה ניסה לנשק אותה. "זאת סיטואציה לא נעימה. מדובר באדם בעל סמכות", אמרה.

עוד בוואלה! חדשות:
הניה בירך את המחבל - וליברמן גינה אשפוז בתו בישראל
תמונות חושפות: פינוי שפכים בלתי-חוקי ומסוכן
הפתעה בגליל: שדה מריחואנה בלב במטע קיווי

יהודה וינשטיין היועמ"ש בטקס חילופי פרקליט המדינה. דצמבר 2013. טלי מאייר
הורה למשטרה לערוך בדיקה. יהודה וינשטיין/טלי מאייר

שרת המשפטים ציפי לבני הורתה בזמנו לבדוק את הדברים במהירות כדי לברר את הנושא וביקשה מהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לחקור את הטענה. וינשטיין מצדו הורה למשטרה לבדוק את הנושא. בין היתר על מנת לבחון אם יעלו מקרים נוספים בדומה לפרשת השופט יצחק כהן, על אף ששמו של אותו שופט לא פורסם. עו"ד בן נון בזמנו אמרה כי אין בכוונתה לשתף פעולה עם החקירה.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully