וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 17 הוטרדה מינית בהשקת אייפון 6 בישראל

23.10.2014 / 4:22

במהלך האירוע בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב, נצמד החשוד לנערה ואמר: "מכשיר חינם תמורת מין אוראלי". המאבטחים: "המשטרה ניסתה להניא את הנערה מלהתלונן". החשוד נעצר

מרכז הקניות דיזנגוף סנטר בתל אביב. google maps, צילום מסך
"תפקוד השוטרים היה מתחת לכל ביקורת". דיזנגוף סנטר/צילום מסך, google maps

נערה בת 17 הוטרדה מינית על פי החשד אמש (רביעי) בעת השקת הסמארטפון אייפון 6 בישראל. במהלך האירוע, שהתקיים בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב, אחד הצעירים במקום נצמד לנערה שעמדה בתור ואמר לה: "אם תבצעי בי מין אוראלי, אתן לך את המכשיר בחינם". החשוד, תושב העיר, נעצר.

האירוע התרחש בסמוך לאחת החנויות בקניון. הנערה מיהרה להזעיק עזרה וקראה למאבטחים ששהו במקום. ראש צוות האבטחה ושלושה מאבטחים נוספים השתלטו על החשוד במעשה. בשלב מסוים הצעיר התפרע ואף ניסה להימלט מהמקום. שוטרי סיור שהגיעו למקום עיכבו אותו לחקירה.

על אף שמדובר במקרה חמור, המאבטחים במקום טוענים כי במשטרה ניסו להניא את הנערה מלהגיש תלונה בתחנה. "התפקוד של השוטרים היה מתחת לכל ביקורת. במשך דקות הם ניסו לשכנע את הנערה לא להתלונן. לא ברור לנו מדוע", סיפרו.

משטרת מחוז תל אביב מסרה בתגובה: "מבדיקת המקרה עולה כי שוטרים שהגיעו פגשו במתלוננת ובחשוד לכאורה שעוכב במקום. כשפנו לגבות את עדותה של הצעירה סירבה וביקשה לשוחח עם אמה. בסיום השיחה מסרה לשוטרים כי אין בכוונתה להתלונן והיא הלכה לדרכה. נבקש להדגיש כי בשום שלב השוטרים לא ביקשו להניא את הצעירה מלהתלונן כפ שנכתב וההפך הוא הנכון. משיחה עם הגורמים המקצועיים האחראים על המרכז המסחרי עלה כי אנשי הביטחון של דיזנגוף סנטר הגיעו למקום מיד ובסמוך לתחילתו ופעלו על פי הנוהל המקובל".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
אישום: מעסה אנס מטופלת במהלך מסאז' בכפר סבא
אחת מנשותיו לשעבר של גואל רצון: "סירס לי את האישיות"
חשד: מורה ליהדות אנס ילדים חרדים ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully