וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי הסולחה: דנינו ואהרונוביץ' מציגים זוגיות חמה

21.10.2014 / 23:04

המפכ"ל והשר לביטחון פנים בחרו באירוע פומבי במיוחד להפגין את היחסים החמים ביניהם, זאת לאחר החלפת ביקורות חריפות זה על זה בכלי התקשורת. "תודה על השותפות לדרך", הודה דנינו לשר

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בטקס החלפת מפקד מחוז מרכז ברמלה. ראובן קסטרו
מחוייכים. אהרונוביץ' ודנינו/ראובן קסטרו

עד לפני שבוע החליפו מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו והשר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ביקורת חריפה זה על זה בכלי התקשורת. היום (שלישי), שבוע לאחר הסולחה ביניהם, הציגו השניים זוגיות חמה כשהסתודדו במשך דקות ארוכות במהלך טקס החלפת מפקדי מחוז מרכז של המשטרה והתלחשו ביניהם, כל זאת לעיני מצלמות כלי התקשורת ועשרות קציני משטרה. במהלך נאומו בטקס לרגל פרישתו של ניצב ברונו שטיין מתפקידו כמפקד מחוז המרכז ומינוי מחליפו, ניצב מוטי כהן, פנה דנינו לשר באופן אישי והודה לו "על הגיבוי, על השותפות לדרך", בהתייחסו למאמציו לתגבר את האבטחה בירושלים.

עוד בנושא
אהרונוביץ' ודנינו נפגשו: "לא נתייחס יותר למפכ"ל הבא"
ביקורת במשטרה על השר והמפכ"ל: "המלחמה ביניהם מיותרת"
אהרונוביץ' על התנגדות דנינו למפכ"ל חיצוני: "אמירה אומללה"

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' הכיסא הריק של המפכ"ל בטקס חילופי מפקד מחוז מרכז ברמלה. ראובן קסטרו
אהרונוביץ' לצד כסאו הריק של דנינו, היום/ראובן קסטרו

ניצב כהן נכנס לתפקידו שבע שנים לאחר שאחיו, רב ניצב בדימוס דודי כהן, פיקד על מחוז המרכז. זו הפעם הראשונה בה שני אחים מפקדים על אותה יחידה משטרתית. "לאורך כל הדרך פעלת במקצועיות, במסירות, בנחישות ללא מורא ובגאווה גדולה על בחירתך בתפקיד השוטר", נפרד השר אהרונוביץ' מניצב שטיין. "מוטי", פנה השר לכהן, "אני מאמין בך ובטוח שאתה האיש הנכון במקום הנכון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בטקס החלפת מפקד מחוז מרכז ברמלה. ראובן קסטרו
מסתודדים במהלך הטקס, היום/ראובן קסטרו

דנינו בחר להתייחס היום לריבוי תקריות האלימות בחודשים האחרונים בירושלים, בהן הפרות סדר, יידוי אבנים, ירי זיקוקים ובקבוקי תבערה, שהחלו בתקופת מבצע "שובו אחים" ולאורך מבצע "צוק איתן". "התמודדנו (עם האירועים) הרחק מהעין הציבורית ואני חייב לומר בהצלחה לא מבוטלת", אמר מפכ"ל המשטרה, "אולם מאז סיום המבצע, האירועים, למרות הירידה במספרים ובהיקפים עדיין מתרחשים ואנו מתייחסים אליהם בחומרה רבה. תושבי ירושלים זכאים לרמת ביטחון אישי גבוהה, לא פחות מזו שהייתה בטרם מבצע 'צוק איתן'", לדבריו, "הנושא נמצא בראש סדר העדיפות של משטרת ישראל".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully