וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להשקיף מלמעלה על האמפייר סטייס: הבניין הגבוה במערב

20.10.2014 / 16:13

בניין חדש מעטר את קו האופק של מנהטן וזוכה לתואר בניין המגורים הגבוה ביותר במערב. עם מחירי דירות של עשרות מיליוני דולרים, המגדל מציע לדייריו מסעדה, ספא, חדר כושר ונוף מרהיב על סנטרל פארק והסביבה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

איפה גרים התלמידים הכי הטובים? משרד החינוך פרסם היום (ב') את אחוזי הזכאות לבגרויות לשנת הלימודים תשע"ג, בחלוקה לפי ישובים. בראש הרשימה כוכב יאיר עם שיעור בגרות של 93.4%, בסוף הרשימה מודיעין עילית עם רק 7.24%. איזה ישוב הצליח להעלות את אחוז הזכאות לבגרות, ובאיזה ישוב הוא ירד?

העיר ערד חוטפת מהלומה נוספת: הנהלת מפעל מגבות ערד הודיעה הבוקר על סגירה ופיטורי 170 עובדים. סיכויי המפוטרים למצוא עבודה חדשה קלושים, כיוון שעל פי נתוני "יד 2" בעיר יש רק 20 משרות פנויות. ראשת עיריית ערד קוראת לראש הממשלה להתערב לטובת הפריפריה: "ביבי, בבקשה, תפתח את העיניים ותבין שצריך להשקיע בפריפריה כדי שהיא תמשיך להתקיים כאן. אם לא, אנחנו נשארים במדינת תל אביב".

כך מצילים את גפיהם של הניצולים מאסון נפאל: אחרי שחולצו מסכנת מוות בשמורת האנאפורנה, הניצולים הישראלים ניצבים מול מסע מאתגר לא פחות - שיקום ארוך במטרה להציל את אצבעות הידיים והרגלים שלהם בעקבות כוויות הקור מהן הם סובלים. פרופ' ליאור הלר, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית מבית החולים "אסף הרופא", מספר לוואלה! חדשות מהן הסכנות העומדות בפני הפצועים ואילו טיפולים יינקטו כדי למנוע אותן.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully