וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכאות לבגרות לפי יישובים: כוכב יאיר בראש הרשימה

20.10.2014 / 15:23

נתוני משרד החינוך מצביעים על עלייה בכל המדרגים החברתיים-כלכליים בתשע"ג. בכוכב יאיר ובבית ג'אן יותר מ-90% מהתלמידים זכאים לבגרות, את הרשימה סוגרת מודיעין עילית עם 7.24%. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

העיר ערד חוטפת מהלומה נוספת: הנהלת מפעל מגבות ערד הודיעה הבוקר על סגירה ופיטורי 170 עובדים. סיכויי המפוטרים למצוא עבודה חדשה קלושים, כיוון שעל פי נתוני "יד 2" בעיר יש רק 20 משרות פנויות. ראשת עיריית ערד קוראת לראש הממשלה להתערב לטובת הפריפריה: "ביבי, בבקשה, תפתח את העיניים ותבין שצריך להשקיע בפריפריה כדי שהיא תמשיך להתקיים כאן. אם לא, אנחנו נשארים במדינת תל אביב".

כך מצילים את גפיהם של הניצולים מאסון נפאל: אחרי שחולצו מסכנת מוות בשמורת האנאפורנה, הניצולים הישראלים ניצבים מול מסע מאתגר לא פחות - שיקום ארוך במטרה להציל את אצבעות הידיים והרגלים שלהם בעקבות כוויות הקור מהן הם סובלים. פרופ' ליאור הלר, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית מבית החולים "אסף הרופא", מספר לוואלה! חדשות מהן הסכנות העומדות בפני הפצועים ואילו טיפולים יינקטו כדי למנוע אותן.

יותר גבוה מהאמפייר סטייט: השבוע הושלמה בנייתו של בניין המגורים הגבוה ביותר בעולם המערבי, בלב התפוח הגדול, ניו יורק. בבניין 104 דירות יוקרה שמחירן נע בין 17 מיליון דולר לדירות הזולות, ועד 95 מיליון דולר למי שרוצה לגור על הגובה, בפנטהאוז המתפרס על קומה שלמה. הדיירים יכולים ליהנות לא רק מנוף משגע על מנהטן והסביבה, אלא גם מחדר כושר, מסעדה, ספא ושאר מותרות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully