וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנק למוות את בתו החורגת – כי הרטיבה במכנסיים

20.10.2014 / 14:37

צעיר מניו יורק מואשם שהיכה באכזריות את בתה בת ה-3 של חברתו לחיים. הוא נעצר אחרי שתקף גם את אחיה הבכור - ולאחר מכן דקר את עצמו

גבר מהעיר ניו יורק מואשם שהיכה למוות פעוטה כבת שלוש - בתה של חברתו לחיים. האיש נעצר אתמול (ראשון) כאשר שוטרים מצאו אותו מדמם אחרי שדקר את עצמו. הוא גם היכה את אחיה הגדול של הילדה ופצע אותו.

הצעיר, קלסי סמית בן ה-20, מואשם בתקיפה חמורה. לדברי המשטרה, הוא היכה את הילדה ג'יידה טורס וחנק אותה למוות ביום שבת, משום שהרטיבה בשתן את המכנסיים שלבשה. ייתכן שכתב האישום נגדו יוחמר בהמשך, ושהוא יואשם בהריגה או ברצח.

התקיפה אירעה בבית דירות שבו התגורר חברתו של סמית בשכונת בושוויק שברובע ברוקלין. בבניין מתגוררות בעיקר משפחות במצוקה. סמית שמר על הפעוטה ועל אחיה הגדול בן ה-5, בשעה שהאם הייתה בעבודה.

בני משפחה שהגיעו למקום פינו את הילדה לבית חולים סמוך, ומותה נקבע אחרי כמה שעות. סמית עצמו נמלט ואותר בדירה בקווינס אחרי שדקר את עצמו. מצב מוגדר יציב.

הפרשה מסוקרת בהרחבה בכלי התקשורת המקומיים. אחד השכנים, קית' בסט, העיד כי האח הגדול פונה לבית החולים עם חבלות גדולות עם פניו וזרועותיו. לדבריו, אם הילדים והסב הוזעקו לדירה ומיררו בבכי כאשר נמסר להם על מה שאירע.

"הם נראו כמו משפחה הגונה ושמחה, לא עצובים או שום-דבר כזה", סיפר שכן נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully