וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת שדיים גרמה ליותר מ-500 תאונות דרכים

מודעת פרסום פרובוקטיבית שהודפסה על גבי משאיות גרמה לגברים רבים לצאת מריכוז כשנהגו. התוצאה: יותר מ-500 תאונות דרכים בפחות מיממה

שלט פרסום ברוסיה שגרם ל-500 תאונות דרכים. טוויטר, צילום מסך
הייתם מסוגלים להמשיך בנסיעה מול התמונה הזו?/צילום מסך, טוויטר

30 משאיות עליהן הודפסו מודעות פרסום חדשות שוחררו לכבישי מוסקבה בשבוע שעבר. כמו כל פרסומת, גם זו נועדה למשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים, אבל התמונות הגדולות גרמו ליותר מ-500 תאונות דרכים בפחות מיממה. למה? כי מדובר בתמונה גדולה של חזה נשי כמעט חשוף.

למשטרה הגיעו באותו היום קריאות לטפל ב-517 תאונות דרכים, ועוד מאות טלפונים מנהגים שזעמו על הסחת הדעת המסוכנת. ניידות נשלחו לכל המשאיות שנשאו על גבן את הפרסומת, והן נשלחו לחניון המשטרתי, שם כוסו כדי להסתיר את המודעות המפוקפקות. "הייתי בדרך לפגישה עסקים כשהבחנתי בתמונה של שדיים ענקיים. בדיוק באותו הרגע נהג התנגש בי מאחור והסביר כי דעתו הוסחה בגלל אותה התמונה בדיוק", סיפר נהג שנקלע למסלול של אחת מ-30 המשאיות.

דובר מטעם חברת הפרסום הגיב לקריאות הזועמות של הנהגים שנפגעו בעקבות המודעות וטען כי זו לא הייתה כוונתן: "אנחנו רוצים להביא פורמט חדש של פרסום לשוק, וחשבנו שמשאיות יהיו אלטרנטיבה ראויה לתחבורה ציבורית עליה בדרך כלל מניחים מודעות פרסום. רצינו למשוך תשומת לב לקמפיין, אבל לא בצורה כזו". חברת הפרסום שעמדה מאחורי המפגע הבטיחה להחזיר לנפגעי התאונות את עלות התיקונים שהביטוח לא מכסה. אולי בדיעבד היה משתלם יותר לכסות את החזה החשוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully