וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הציע לבחורה לשכב איתו - והופל באגרוף

זהו ככל הנראה החלום של כל בחורה שספגה אי פעם הטרדה מינית ברחוב: בסרטון שרץ ברשת ניתן לראות גבר מציע סקס לבחורה שעוברת ברחוב - ומסיים עם אגרוף בפנים וזעזוע מוח

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

גבר שניסה להתחיל בבוטות עם שתי בחורות ברחובות קזחסטן לא ציפה לתגובה של אחת מהן – הוא ספג אגרוף בפנים ונפל מיד לקרקע. בסרטון שעלה בסוף השבוע לרשת ותיעד את התקרית נראה קונדרראט גובלוב בן ה-32, שבדיוק סיים לחגוג עם חבריו במסיבה, עומד מחוץ למועדון ומעשן סיגריה, כשלפתע הוא מבחין בשתי בחורות עוברות לידו. הוא מציע להן להצטרף אליו לשתייה, אולם כשהוא נענה בשלילה הוא משנה את הצעתו ושואל אותן כמה כסף הן ירצו בתמורה לסקס.

אנטולי פוברסקי, שצפה בתקרית וצילם אותה, סיפר שבמקום התפתח מיד עימות מילולי בין הגבר לשתי הנשים. "הן נראו מאוד נעלבות מההצעה והוא לא ציפה למה שקרה - למרות שהיה ברור שהאישה עומדת להרביץ לו. היא הכתה אותו כל כך חזק שהוא פשוט צנח על המדרכה", הוא סיפר. מיד לאחר מכן החלה האישה השנייה לבעוט בגובלוב, עד שהגיע למקום חברו שקבע שהוא: "קיבל מספיק".

גבר שהציע לבחורה לשכב איתו הופל באגרוף. יוטיוב, צילום מסך
"נראה שזו לא הפעם הראשונה שבה היא מכה מישהו בחוזקה"/צילום מסך, יוטיוב

בשלב הזה, טוען פוברסקי, שתי הנשים פשוט המשיכו בדרכן כאילו כלום לא קרה. לעומתן, הגבר המוכה פונה לבית החולים, שם אובחן כסובל מזעזוע מוח. דובר מטעם המשטרה המקומית מסר כי כעת נערך חיפוש אחרי הנשים ולאחר צפייה בסרטון של התקרית ניתן לקבוע, לטענתו, כי "האישה המכה עברה הכשרה כלשהי באומנויות לחימה. לא נראה לנו שהיא מתאגרפת, לפי הדרך שבה האגודל שלה מוחזק בזמן המכה, אולם העוצמה של האגרוף שלה הייתה כה חזקה, כך שנראה לנו שזו לא הפעם הראשונה שבה היא מכה מישהו בחוזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully