וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות סחיבת נשים: ספורט או עילה לגירושין?

זוגות רבים השתתפו בתחרות השנתית של סחיבת נשים, במהלכה גברים עוברים מסלול מכשולים כשהם נושאים את נשותיהם על גבם. המנצחים הגדולים, אגב, מעולם לא נישאו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

הייתם חושבים שהזוכים הגדולים בתחרות סחיבת הנשים שנערכה בפעם ה-15 ברציפות במיין, ארה"ב, יהיו בעל ואישה. למרבה הפלא, ג'סי וול וכריסטינה ארסלאוט הסתירו סוד גדול: הם מעולם לא נישאו. למעשה, ג'סי מתחתן בשנה הבאה עם אישה אחרת, שלא ממש אוהבת את התחביב של בעלה לעתיד. ואכן, התחרות השנה הייתה אמורה להיות האחרונה של זוג החברים, אולם הם קטפו את המקום הראשון, ובשנה הבאה הם יקחו חלק באליפות העולם שתתקיים בשבדיה.

בתחרות המסורתית הגברים צריכים לשאת את נשותיהם על הגב, ולעבור מסלול מכשולים באורך 278 מטרים. הזוגות צריכים לקפוץ מעל משוכות, לעבור בין שקי חול ולצלוח שלולית עצומה של בוץ ומים מלוכלכים שנושאת את השם המרגיע "מייצרת האלמנות".

המתמודדים מצאו כי הדרך הכי נוחה לשאת את האישה היא כשרגליה מונחות על כתפיו של הגבר, וידיה חובקות את מותניו. האם הפרס הגדול שווה את המאמץ הזוגי? תלוי את מי שואלים: הזוג שקוטף את המקום הראשון מקבל בירה ששווה למשקל גופה של האישה וכסף מזומן בשווי של פי חמישה ממשקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully