וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיעו חזירים לאי המסתורי בעולם?

"אי החזירים" שנמצא באיי הבהאמה הוא כנראה המקום החמוד ביותר לבקר בו בחופשה. דבר אחד עדיין לא ברור: איך הגיעו החזירים לאי המבודד?

כך נראים החיים הטובים של החזירים באיי הבהאמה/ערוץ היוטיוב של GoPro

הנה אטרקציה שלא קיבלה מספיק תשומת לב בחג הסוכות וחבל, מפני שזה אחד הדברים הכי מגניבים שקיימים בעולם: "אי החזירים" הוא אי נמוך הנמצא באיי הבהאמה. חוץ ממי תכלת וחול לבן, ניתן למצוא באי אטרקציה מרתקת ומתוקה במיוחד: עשרות חזרזירים שמאכלסים אותו (עם מספר חתולים ועזים) ונהנים לשחות ולשחק בין הגלים.

החזירים רגילים לבני אדם שמגיעים להצטלם ולשחות עמם, ולהאכיל אותם בכל טוב. חוקרים שבדקו את האי, שאינו מיושב על ידי בני אדם, לא הצליחו לגלות כיצד הגיעו בעלי החיים למקום. שמועות במקום מדברות על הגירה מרצון של החזירים שהגיעו מאי אחר, בריחה מספינה שטבעה ואפילו מלחים שהביאו את החזירים למקום ותכננו לשוב כדי לאכול את בשרם, אך לא שבו למקום מעולם.

בכל פעם שהחזרזירים מבחינים בסירה באופק, הם מתחילים לשחות לעברה כדי לקבל מעט מזון. ההרגל הזה עזר להם לשרוד על האי, והפך אותם לאטרקציה היחידה במקום. "הם חיים בהרמוניה מושלמת על האי, והם שחיינים חזקים מאוד. גם הגורים מרגישים בנוח ולא מפחדים לשחות, והם חברותיים מאוד ולא חוששים מבני אדם", סיפרו מבקרים ברי מזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully