וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת מפורסמת עשויה להיחקר בשל תקיפה במסעדה בתל אביב

13.10.2014 / 12:22

תושב העיר שאושפז באיכילוב עם שבר בידו טען כי הותקף בידי כמה אנשים שסעדו לצדה של הזמרת. לא ברור אם היא לקחה חלק פעיל בתקיפה, אך לדבריו היא הציעה לו "דמי שתיקה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

זמרת מפורסמת עשויה להיחקר היום (שני) בחשד למעורבות בתקיפה של תושב תל אביב במסעדה בדרום העיר. האיש אושפז אתמול בבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל משבר בידו, שנגרם לטענתו במהלך התקיפה ביום חמישי האחרון.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי התקיפה לכאורה אירעה במסעדה ברחוב הגדוד העברי בתל אביב. לטענת האיש, הוא הותקף במהלך ויכוח עם כמה סועדים שישבו סביב השולחן שבו ישבה הזמרת. לדברי האיש, הוא נפצע אך סירב להתפנות באמבולנס שהגיע למקום ואף סירב להגיש תלונה במשטרה. לאחר שטופל במקום על ידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום, הוא עזב את המקום.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד לרצח: לוקה בנפשו דקר למוות את אחותו בבית דגן
אהרונוביץ' על התנגדות דנינו למפכ"ל חיצוני: "אמירה אומללה"
ארדואן נסוג מהתעקשותו: מאשר לארה"ב לתקוף משטחו

בית הקפה בו עפ"י החשד היתה מעורבת הזמרת המפורסמת בתגובה. ניב אהרונסון
המקופ שבו אירעה לכאורה התקיפה/ניב אהרונסון

אתמול התקבל דיווח מבית החולים איכילוב שהאיש הגיע לחדר המיון עם שבר בידו. אז, הוא הסכים למסור עדות בפני משטרת מרחב יפתח ובה גולל את ההתרחשות. לטענתו, הוא זיהה רק את הזמרת מבין הסועדים לצד התוקפים. עוד אמר כי מיד לאחר התקיפה פנתה אליו הזמרת והציעה לו "דמי שתיקה" על מנת שלא יפנה למשטרה.

לפי שעה, לא ברור אם הזמרת לקחה חלק פעיל בתקיפה או לא מנעה את המשך התקיפה. כך או כך, בכוונת המשטרה להביא את הזמרת לחקירה בין היתר כדי לאפשר את זיהוים של כל המעורבים באירוע.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully