וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לשלום הציבור: נסגרה המסעדה של היעד לחיסול בנתניה

13.10.2014 / 5:44

המסעדה "אחוזת אלכסנדר" של העבריין ברוך בוקל, שניצל מניסיון התנקשות לאחר שמטען חבלה הוצמד למכוניתו והתפוצץ, נסגרה לחודש. "עבריינים צריכים להבין שלפעולות כאלה יהיה מחיר כלכלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאבק בצינורות הכלכליים. הג'יפ שנשרף בניסיון החיסול בנתניה, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמישה ימים לאחר ניסיון חיסולו של העבריין ברוך בוקל בנתניה, כך על פי הערכות המשטרה, באמצעות מטען חבלה שהוצמד למכוניתו, אירוע שהסתיים במותו של הנהג, החליטו במשטרה לסגור את המסעדה "אחוזת אלכסנדר" שנמצאת בבעלותו. זאת, כחלק מהמאבק בצינורות הכלכליים אל ארגוני הפשיעה הפועלים בעיר.

מפקד משטרת נתניה, ניצב-משנה דורון תורג'מן, קיים אתמול (ראשון) שימוע לנציגי בעלי המסעדה, בסיומו קבע כי קיים חשש לשלומו של הציבור אם המסעדה תמשיך לפעול, וכן נמצאו בה ליקויים בהליכי הרישוי. לאחר השימוע הוצא צו סגירה שתקף למשך 30 יום.

גורמים במשטרה אמרו כי המהלך נועד להרתיע את הפושעים הפועלים בעיר. "ההחלטה לסגור את המקום היא בבחינת העברת מסר לעולם העברייני בנתניה. העיר הייתה עיר שלווה בחודשים האחרונים ואנחנו רוצים שהיא תמשיך להיות עיר שלווה גם בעתיד. לא נסבול מלחמות פשיעה בעיר ופעולות חיסול. העבריינים צריכים להבין שלפעולות כאלה יש מחיר כבד גם במישור הכלכלי. אנחנו לא נאפשר את המלחמה ברחובות העיר תוך סיכון חיי אדם חפים מפשע", אמרו.

בימים האחרונים נרשמה מתיחות רבה בנתניה, בין היתר בשל העובדה כי תוך כמה ימים אמור להשתחרר מהכלא שי שירזי, בנו של ריקו שירזי ומי שמוגדר כיורש של אימפריית הפשע. המשטרה פועלת להגביל את תנועתם החופשית של החיילים המשתייכים לארגון של שירזי, וכן של חיילים המשתייכים לארגונים המתחרים לאנשיו של שירזי.

עוד בוואלה! חדשות:
תייר תעה בדרך, התמוטט ליד בית חולים רמב"ם – וניצל
אישום: התחזה לבן 15 – והטריד נערות בפייסבוק
אישום: רצחה את בת זוגו של האקס - והחביאה צלעותיה ברכבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully