וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 14 מרחובות ביצע מעשים מגונים בשכנתו בת ה-4

12.10.2014 / 19:47

הנער, שמתגורר באותו בניין משותף עם הילדה, נעצר על ידי המשטרה לאחר שהיא סיפרה לאמה כי נגע בה במקומות אינטימיים. הוא מכחיש את המיוחס לו

אילוסטרציה. ShutterStock
הילדה הגיעה הביתה נסערת וסיפרה לאמה את שאירע/ShutterStock

שוטרי משטרת רחובות עצרו הערב (ראשון) נער בן 14, תושב העיר, בחשד כי ביצע מעשים מגונים בילדה בת ארבע, שכנתו, בבניין המגורים שבו הוא מתגורר.

הנער נעצר לאחר שבסביבות השעה 18:00 התקשרה אמה של הילדה למוקד 100 של המשטרה, וסיפרה כי בתה הגיעה הביתה כשהיא נסערת, וסיפרה לה כי בנם של השכנים נגע באיברים מוצנעים בגופה. בעקבות הדיווח של האם, הגיעו למקום שוטרי משטרת רחובות, שאיתרו את הנער החשוד בתקיפה.

הנער, שעובר לתשאול על ידי חוקרי המשטרה, מכחיש את המיוחס לו. הילדה, בשל גילה הצעיר, תובא בהמשך בפני חוקר ילדים, שיגבה ממנה עדות מפורטת.

עוד בוואלה! חדשות:
הותר לפרסום: המטיילת שנהרגה בפרו - שיר בכר
לוכד הפדופילים "הפיל" ברשת רופא ילדים ותיק
אישום: רצחה את בת זוגו של האקס - והחביאה צלעותיה ברכבו

ביום חמישי פתחה משטרת רחובות במצוד אחר צעיר החשוד באונס נערה בת 15 בעיר, שיצאה לרכיבה על אופניים. מחקירה עולה כי החשוד, נער בן 17 שנעצר הלילה, עצר את האופניים והוביל אותה באלימות למקום מסתור לצד השביל, בשטח פתוח ברחוב סירקין בעיר. שם, על פי החשד, הוא אנס אותה באכזריות. מיד לאחר מכן הוא נמלט מהמקום.

משפחתו של הנער, מצדה, מסרבת להאמין כי הוא האדם שהמשטרה חיפשה אחריו מיום חמישי. "יש כאן טעות בזיהוי", אמר אחיו של הנער שנעצר, "אני לא מאמין שהוא עשה את הדבר הזה".

לדבריו, אחיו נעצר בעבר על "דברים שגרתיים, שלא מתקרבים לאישומים האלה. ההאשמות (שבהן הוא מואשם, א"א) הן כל כך חמורות. אנחנו כמובן משתתפים בצער המשפחה ובצער הילדה, אבל אנחנו ממש לא מאמינים שהוא עשה את הדבר הזה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully