וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאה שטיפלה בפצועות מהתאונה – אשת הנהג הפוגע

שתי הילדות שנפגעו בתאונה בדרום עם הוריהן הועברו למחלקה הכירוגית לילדים בסורוקה, ושם טופלו בידי אחת הרופאות, מבלי שידעה שגם בעלה היה מעורב בתאונה ונפצע קשה

צילום: בני בן-סימון, ערוץ 9; עריכה: יאיר דניאל

כשהגיעו שתי הילדות שנפגעו בתאונת הדרכים בכביש 31 בנגב אתמול (שבת) לבית החולים סורוקה בבאר שבע, הראשונה לטפל בהן הייתה רופאה במחלקה הכירורגית לילדים. אלא שהרופאה לא ידעה כי בעלה היה מעורב גם כן בתאונה הקטלנית, וכי הוא נפצע באורח קשה. רק בשלב מאוחר יותר היא גילתה על מצבו של בעלה, שעל פי החשד גרם לתאונה.

אחת הילדות, מאיה הילצ'נקו בת הארבע, מתה בבית החולים מפצעיה. גם אביה, איגנט בן ה-30, נהרג. אחותה בת השש נפצעה באורח קשה, והיום השתפר מצבה והוא מוגדר בינוני ויציב. היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

הנהג הפוגע מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי, ומיטתו ממוקמת בסמוך לזו של אם הבנות. מצבה של האם השתפר, היא שבה להכרה נושמת כעת בכוחות עצמה. מצבו של הגבר מוסיף להיות קשה והוא עדיין מורדם ומונשם. האם טרם קיבלה את הבשורה הקשה בנוגע למות בעלה ואחת מבנותיה ובנוגע למצבה של בתה השנייה.

עוד בוואלה! חדשות:
היום: ועידה בינלאומית לשיקום עזה - ללא ישראל
נעצר חשוד באונס הנערה בת ה-15 ברחובות
שביתת פתע ב"ארקיע": חשש לשיבושים בטיסות לאילת

הרוג וארבעה פצועים קשה בתאונה בכביש 31 בדרום, אוקטובר 2014. דוברות כיבוי אש,
אחד מכלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה, אתמול/דוברות כיבוי אש

פרופ? יוחנן פייזר, סגן מנהל בית החולים, אמר היום: "שלושה מהפצועים בתאונה בכביש 31 נמצאים כרגע בבית החולים. שניים מהם במצב בינוני-קשה. מצבה של האם השתפר והיא סובלת מפגיעות במערכת השלד ובעין, והילדה בתה בת השש נמצאת בחדר ניתוח ועוברת בשעה זו ניתוח בגפיים. האדם הנוסף כרגע נמצא ביחידה לטיפול נמרץ ועובר הערכה. אשתו היא רופאה בכירה אצלנו בבית החולים, ורצה הגורל ובעלה בין הפצועים. אחרי שטיפלה באחת הפצועות נאלצה לטפל בבעלה ולסעוד אותו בצורה ראויה. הרופאה היא מוערכת מאוד. היא ביקשה לשמור על פרטיותה וראוי שנכבד זאת".

התאונה אירעה אתמול אחר הצהריים בסמוך לצומת חתרורים, בין ערד לים המלח. מחקירה ראשונית עולה כי הנהג ניסה לעקוף כלי רכב אחר בנתיב שלא היה פנוי והתנגש בכלי רכב אחר, שבו נסעו בני המשפחה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים סורוקה.

פרמדיק מד"א עיסא דוויאת, שטיפל בפצועים, סיפר מוקדם יותר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. שני כלי הרכב נמעכו וחלק מהנוסעים נלכדו ברכבים. באחד מכלי הרכב נסעו בני משפחה. הנהג נלכד ברכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב-מערכתית. נסינו לטפל בו תוך כדי החילוץ מהרכב, ובשל פגיעתו הקשה נאלצנו לקבוע את מותו. האישה והבנות שנפצעו קשה הורדמו והונשמו ופינינו אותן במסוקים לבית החולים כשמצבן קשה. הנהג השני חולץ ופונה במצב קשה כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית".

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הרוג וארבעה פצועים קשה בתאונה בצומת תחרורים, אוקטובר 2014. מד"א
זירת התאונה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully