וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 23 אושפזה לאחר סיבוך בהפלה שעברה במרפאה פרטית

8.10.2014 / 0:13

הצעירה עברה את ההפלה בתחילת השבוע במרפאה "סניטס" בתל אביב ובמהלכה נוצרו קרעים ברחמה ובמעי שלה. לאחר ניתוח ויומיים במחלקת טיפול נמרץ מצבה השתפר. משרד הבריאות יקים ועדה לבדיקת האירוע

אילוסטרציה. ShutterStock
לאחר שההפלה הסתבכה, הצוות שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים/ShutterStock

צעירה בת 23 שעברה הפלה במרפאה פרטית בתל אביב, הובהלה בתחילת השבוע לבית החולים איכילוב, לאחר שבמהלך הגרידה נוצרו קרעים ברחמה ובמעי שלה – כך פורסם אמש (שלישי) בחדשות ערוץ 10. הצעירה סבלה מדימום קשה בביתה, וצוות מגן דוד אדום שהוזעק למרפאה פינה אותה לבית החולים, שם עברה ניתוח וכעת מצבה השתפר. משרד הבריאות צפוי להקים בעקבות האירוע ועדה שתבדוק את נסיבותיו.

האירוע התרחש ביום ראשון, אז ביצעה הצעירה את ההפלה כשהיא בשבוע ה-23 להריונה, במרכז הרפואי "סניטס" בבית הרופאים בתל אביב. לאחר שההפלה הסתבכה, הצוות שהוזעק למקום פינה אותה לבית החולים, שם צוות רופאים רב-מערכתי תפר את איברי האישה שנפגעו במהלך ניתוח.

הצעירה נשארה בבית החולים לאשפוז במשך יומיים במחלקת טיפול נמרץ ולאחר מכן הועברה לאחת המחלקות בבית החולים. כעת, מצבה של הצעירה מוסיף להשתפר, אך לדברי הרופאים עוד מוקדם על מנת לקבוע אם נגרם לה נזק בלתי הפיך במהלך ההפלה שעברה. במהלך היומים שעברו מאז המקרה, המרכז הרפואי "סניטס" לא דיווח על המקרה למשרד הבריאות.

מסנטס נמסר בתגובה: "הרופא שביצע את ההפלה לא נמנה על צוות בית החולים, השתמש במבנה המרכז הרפואי כאכסניה בלבד ואין למרכז הרפואי כל קשר עם הטיפול הרפואי שנעשה במטופלת. המרכז דיווח למשרד הבריאות על האירוע והרופא קיבל על עצמו את מלוא האחריות על הטיפול הרפואי במטופלת. הנהלת המרכז הרפואי מאחלת לה החלמה מהירה".

במשרד הבריאות התייחסו בחומרה לאירוע והוצא צו סגירה למחלקה שבה בוצעה ההפלה בבית הרופאים, עד לשימוע במשרד הבריאות. משמעות הדבר היא שהופסקו ההפלות במקום. כמו כן, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור ארנון אפק, הורה על הקמת הוועדה שתבחן את הסתבכות ההפלה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
חשד: מורה פרטית איימה על תלמידי תיכון באקדח דמה
הרב עמאר גייס לכאורה מאות אלפי דולרים בניגוד לחוק
עוקף בג"ץ: נתניהו יוזם תיקון לחוק המסתננים


לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 21:29)

  • עוד באותו נושא:
  • הפלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully