וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב מישלן: שף רצח ובישל את זוגתו הטרנסג'נדרית

השף מרקוס פיטר וולק חשוד כי רצח ובישל את אשתו, מאיאנג, בדירתם באוסטרליה. כשהשוטרים התדפקו על פתח ביתו, הוא שם קץ לחייו. לאחר מותם התגלה: שניהם העניקו שירותי מין

רצח מזעזע באוסטרליה: מאיאנג פרסטיו, טרנסג'נדרית בת 27, נרצחה בתחילת השבוע על ידי בעלה, השף מרקוס פיטר וולק בן ה-28. אחרי שהרג אותה, ביתר מרקוס את גופתה ובישל חלקים ממנה. השניים, שהכירו כשעבדו יחד בתור שפים על ספינה, היו נשואים פחות משנה.

חשדם של השכנים התעורר לאחר שריח רע התפשט בבניין. "היה ריח של בשר רקוב, אבל חשבתי שזה קשור לבעיות ביוב שהיו לנו כאן", סיפרה אחת השכנות. כשהשוטרים התדפקו על דלת ביתם של השניים, קפץ מרקוס מהמרפסת. השוטרים פרצו פנימה, ונדהמו לראות את חלקי גופתה של מאיאנג פזורים בכל רחבי הדירה ובתנור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיארה עצמה באינטרנט כ"נערת ליווי ברמה גבוהה ממוצא אסייתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרקוס ניסה להסתתר מחוץ לביתו, אולם כשהרגיש שהוא עומד להיתפס, שיסף השף את צווארו והשוטרים מצאו את גופתו בפח אשפה. "השוטרים הוציאו את אחד ממכלי האשפה אל מחוץ לבניין. עמדו שם 15 שוטרים עם האקדחים השלופים, ואז הם היטו את המיכל והבחור התגלגל החוצה מכוסה בדם", סיפרה אחת השכנות.

חבריה של מאיאנג, שנולדה באינדונזיה כגבר, תיארו אותה בתור בחורה שמחה ואופטימית, ואילו את בעלה בתור אדם שקט וקר. "הוא היה ביישן ולא דיבר יותר מדי. מאיאנג הייתה נחמדה ונדיבה מאוד, והם נראו מאושרים יחד".

לאחר פרשת הרצח וההתאבדות, חשפו חבריו הקרובים כי הוא חי חיים כפולים - בימים עבד כשף ובלילות כזונה ממין זכר ולמעשה השניים הכירו במסגרת עבודה זו, כיוון שגם מאיאנג תיארה את עצמה באתר שהקימה באינטרנט כ"נערת ליווי ברמה גבוהה ממוצא אסייתי".

  • עוד באותו נושא:
  • שף
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully