וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות בפתח: המלצות בילוי בחינם בכל הארץ

6.10.2014 / 14:18

לא צריך לשבור את הראש ותכנית חיסכון בחול המועד: פעילויות חינמיות לכל המשפחה בחופשה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"הציעו לי ללכת ליצאנית": משרד הבריאות פרסם אתמול אזהרה לציבור מפני "טיפולי המרה" - טיפולים שנועדו "לתקן" את נטייתם המינית של מטופלים הומוסקסואלים, ובכך אימץ את עמדתן של מועצת הפסיכולוגים והסתדרות הפסיכולוגים. עמית (שם בדוי), צעיר דתי והומוסקסואל, מספק למהדורת וואלה! חדשות הצצה לטיפולי ההמרה שעבר ומספר על כישלונם - אבל דווקא תוקף את החלטת משרד הבריאות "להתערב בחיי המטופלים".

גדעון סער תוקף שוב את בג"ץ: אחרי החלטת בית המשפט העליון לבטל סעיפים בחוק ההסתננות ולסגור את מתקן "חולות", ועדת הפנים התכנסה היום (ב') לדון בנושא. במסגרת הדיון תקף שר הפנים בחריפות גדעון סער את ההכרעה המשפטית, קרא "בשום אופן לא לוותר על מתקן חולות", ואף ציין שהוא חושב שצריך להרחיב אותו.

די עם הסגידה לברלין: כל כמה חודשים הישראלים בברלין נזכרים לספר לנו כמה טוב שם וכמה רע פה - בגלל מחירי הדירות, בגלל החינוך וכמובן, בגלל המילקי. הילה קובו מאסה במיסיונריות הגרמנית, שלא נועדה לעורר דיון ציבורי אלא רק לתקוע אצבע בעיניהם של הפראיירים - שבכל זאת נשארים פה בגלל כמה סיבות.

התחזית: הלילה קריר בהרים ונוח ביתר אזורי הארץ. מחר צפויה התחממות, הטמפרטורות יהיו מעט גבוהות מהרגיל בעונה אך ייתכן טפטוף.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully