וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער תוקף את החלטת בג"ץ: "צריך להרחיב את מתקן חולות"

6.10.2014 / 14:26

שר הפנים תקף היום בוועדת הפנים של הכנסת את החלטת בית המשפט העליון, שהורה על ביטול סעיפים בחוק ההסתננות ועל סגירת המתקן בדרום. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"הציעו לי ללכת ליצאנית": משרד הבריאות פרסם אתמול אזהרה לציבור מפני "טיפולי המרה" - טיפולים שנועדו "לתקן" את נטייתם המינית של מטופלים הומוסקסואלים, ובכך אימץ את עמדתן של מועצת הפסיכולוגים והסתדרות הפסיכולוגים. עמית (שם בדוי), צעיר דתי והומוסקסואל, מספק למהדורת וואלה! חדשות הצצה לטיפולי ההמרה שעבר ומספר על כישלונם - אבל דווקא תוקף את החלטת משרד הבריאות "להתערב בחיי המטופלים".

די עם הסגידה לברלין: כל כמה חודשים הישראלים בברלין נזכרים לספר לנו כמה טוב שם וכמה רע פה - בגלל מחירי הדירות, בגלל החינוך וכמובן, בגלל המילקי. הילה קובו מאסה במיסיונריות הגרמנית, שלא נועדה לעורר דיון ציבורי אלא רק לתקוע אצבע בעיניהם של הפראיירים - שבכל זאת נשארים פה בגלל כמה סיבות.

המלצות לסוכות: עוד לא התאוששנו מארבעת הימים בראש השנה, והנה שוב צריך לחשוב מה עושים עם הילדים במהלך החופש הקרוב. המהדורה ליקטה עבורכם מבחר פעילויות לכל המשפחה ברחבי הארץ, ממסלולי טיול לפסטיבלי מוזיקה, והכול כמובן בלי לרוקן את הכיס.

התחזית: הלילה קריר בהרים ונוח ביתר אזורי הארץ. מחר צפויה התחממות, הטמפרטורות יהיו מעט גבוהות מהרגיל בעונה אך ייתכן טפטוף.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully