וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במקבצת הנדבות שנתפסה נוהגת ברכב חדש

אדם שנוהג מדי יום לתת כסף למקבצת נדבות מבוגרת נדהם לראות אותה נוהגת ברכב חדש ויקר. הסרטון בה הוא מטיח בה האשמות הפך לוויראלי: "את נוהגת ברכב יותר טוב משלי"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יותם בן-דוד

מה הייתם עושים אם הייתם נתקלים באישה המבוגרת וחסרת הבית שלה אתם נותנים נדבה מדי יום ברחוב, כשהיא נוהגת במכונית חדשה? זה בדיוק מה שקרה לדניאל אילה מאוקלהומה, שעובר מדי יום ליד תחנת דלק בדרכו לעבודה בכדי לתת כסף לקבצנית שיושבת שם באופן קבוע. באחד מהימים הוא אפילו ויתר על ארוחת הצהריים שלו בכדי לתת לה ארבעה דולרים. בשבוע שעבר הוא הופתע לראות את אותה קבצנית כשהיא חולפת לידו ברכב פיאט משנת 2013. התגובה שלו, שצולמה על ידי עוברת אורח, הפכה לוויראלית וזכתה כבר לשלוש מיליון צפיות בפייסבוק ועשרות אלפי שיתופים.

בסרטון הוא נראה צועק על הנהגת המבוגרת: "זה מטורף! את מבקשת ממני כסף באמצע הרחוב ונוסעת ברכב משנת 2013?!". הוא ממשיך וצועק: "אני עובד קשה בשביל להרוויח כסף ואני לא אוהב שטויות כאלה. אנשים כמוך מנצלים אנשים כמוני וזה בולשיט!". אילה מסתובב ומשפשף את פניו בתדהמה ואומר: "את נוהגת ברכב יותר טוב משלי!". בשלב זה עונה לו הנהגת וטוענת כי הרכב אינו שלה וכי בנה עומד להגיע לאסוף אותה. "אם אני עובר פה מחר ורואה את האוטו הזה אני אשבור לו חלון", הוא מאיים אליה וממשיך בנאום: "אני עובד קשה, 40 שעות, ואני רואה אותך רעבה ונותן לך כל יום – שניים או שלושה דולרים, ביום חמישי לא אכלתי ונתתי לך ארבעה דולרים. חסר לך שאראה שוב את הרכב הזה".

נתפסה על חם: מקבצת הנדבות תועדה נוהגת במכונית יקרה. צילום מסך
"את מבקשת ממני כסף באמצע הרחוב ונוסעת ברכב משנת 2013?!"/צילום מסך

הצלמת שתיעדה את המפגש, ברנדי ניומן, כתבה בפוסט בפייסבוק: "אני נתתי כסף לאישה הזו בסרטון רק אתמול, כי היא החזיקה שלט בו היה כתוב שהיא אלמנה בת 78 שזקוקה לכסף עבור אוכל. היום אני מגיעה לתחנת הדלק באותה פינה ורואה אותה יושבת ברכב פיאט חמוד. בזמן שאני חושבת לעצמי איך היא עבדה עלי, הגיע למקום גבר וזה מה שקרה".

רשת חדשות מקומית איתרה את האישה המככבת בסרטון וניסתה לראיין אותה. זה לא נגמר טוב

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully