וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשמות בשימוש בסמים באליפות העולם בחליבת פרות

8.7 ליטרים של חלב בשתי דקות - זו התוצאה שקבעה הפרה מירקה שזכתה באליפות העולם בחליבת פרות. מדובר בשיא עולם שמעורר סערה בעולם החליבה ומעלה טענות לשימוש בסמים אסורים

צילום מסך

כל מי שאי פעם ניסה לחלוב פרה יספר לכם שזו עבודה לא פשוטה – והאנשים האלה נסעו מכל רחבי העולם כדי להוכיח כמה הם טובים בזה ולהתחרות זה בזה באליפות העולם בחליבה. למקרה שתהיתם, באליפות, שנערכה בבראנזי שבאיטליה, ניצחה הפרה מירקה, שיחד עם הבעלים שלה גיאנמריו ג'יהארדי, סיפקה 8.7 ליטרים של חלב בשתי דקות – שיא עולם חדש.

התוצאה הזו אולי נשמעת לכם הגיונית, אבל עבור שאר המשתתפים בתחרות מדובר בלא פחות משערורייה והם מאשימים את בעלי שלוש הפרות שהגיעו למקומות הראשונים בשימוש בסמים אסורים, שגרמו לכך שהפרות שלהם יניבו מעל ל-7 ליטרים של חלב בשתי דקות.

אליפות העולם בחליבת פרות באיטליה. יוטיוב, צילום מסך
"הייתי מצפה שיקפידו יותר על בדיקות סמים עבור הפרות והחולבים"/צילום מסך, יוטיוב

גם אלוף העולם מהשנה שעברה הצטרף להאשמות. מאוריזיו פצ'טה זכה בתואר ב-2013 כשסיפק 4.5 ליטרים של חלב בשתי דקות – מה שהספיק לו לשבור את שיא העולם הקודם שנקבע ב-2008 ועמד על שני ליטרים של חלב בשתי דקות חליבה. "ממארגנים של תחרות בסדר גדול כזה הייתי מצפה שיקפידו יותר על בדיקות סמים עבור הפרות והחולבים בכדי להגן על החיות ולהבטיח תחרות הוגנת", הוא האשים. מארגני התחרות דחו את ההאשמות ואמרו כי "צוות של שמונה שופטים בודק את הפרות מדי שעה. אנחנו מומחים בנושא ויודעים מה אנחנו עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully