וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורפים ללא גבולות: ארגוני טרור בעולם מצטרפים לדאעש

5.10.2014 / 14:50

מרצועת עזה, דרך אלג'יריה ועד לפיליפינים: עוד ועוד ארגונים איסלאמיסטיים ברחבי העולם מתרחקים מאל-קאעדה ומצהירים על נאמנותם לארגון החם החדש - "המדינה האיסלאמית". צפו במהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

משפחתו של מפקד סיירת צנחנים שנלחם על חייו מבקשת מהציבור להתפלל למענו: יותר מחודשיים אחרי שנפצע, חלה התדרדרות במצבו של רס"ן חגי בן ארי והוא אושפז בבית החולים בילינסון. משפחתו, שלא משה ממיטתו במהלך יום כיפור, קוראת לציבור להצטרף לתפילותיהם להחלמת בנם. בשבוע שעבר ריגש מח"ט הצנחנים את המשפחה כשהעניק לבן ארי, באופן סמלי, את תפקיד מפקד הסיירת.

המפורסמות תובעות את גוגל: כחודש אחרי שהאקרים פרצו להן לענן האחסון והפיצו את תמונות העירום שלהן ברשת, מספר סלבריטאיות מאיימות לתבוע את גוגל משום שלמרות בקשתן, עדיין ניתן למצוא את התמונות המביכות בחיפוש פשוט. המפורסמות מבקשות לתבוע את החברה ומנוע החיפוש ודורשות מאה מיליון דולר פיצוי. עורך הדין גיא אופיר, מומחה לדיני אינטרנט, מסביר מה הסיכויים שהתמונות יוסרו ושהן יקבלו את הכסף.

מתכוננים לסוכות: במקום לשלם מחיר מופקע למאכערים, אתר "נתינת לולב" מאפשר לקיים את מצוות החג ולקנות את ארבעת המינים במחיר מוזל - וההכנסות כולן תרומה. היוזמה מאפשרת לקונים לבחור עמותה חברתית שהם מעוניינים לתרום לה, והמתלבטים אף יכולים להחליט לחלק את ההכנסה שווה בין כולן.

התחזית: עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully