וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייר ישראלי הקפיץ את משטרת פריז - בגלל מזל"ט

הישראלי נאלץ לבלות לילה אחד מאחורי הסורגים ולשלם קנס כבד בגין הטסת מזל"ט מעל כנסיית הנוטרדאם בפריז. לדבריו, התמונות נועדו "אך ורק למטרות אישיות"

קתדרלת נוטרה דאם בפריס. AP
מעליה הוטס המזל"ט. כנסיית הנוטרדאם שבפריז/AP

תייר ישראלי, בן 24, נעצר בשבוע שעבר בפריז, לאחר שהטיס מזל"ט המצויד במצלמת "גו-פרו" בשמי העיר – כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית מפי מקור ממשטרת פריז. בין היתר, הוא הטיס את כלי הטיס מעל כנסיית הנוטרדאם המפורסמת ומעל המלון ההיסטורי Dieu Hospital ותחנת משטרה מקומית.

עוד בוואלה! חדשות:
ריבלין: "ישנם חטאים שיום הכיפורים לא מכפר עליהם"
לראשונה זה 7 שנים: מאות תושבי עזה יצאו להתפלל בהר הבית
אישום: פרץ לבתים ואיים על דיירים במזרק נגוע באיידס

לפי המקור במשטרה, התייר הישראלי אמר לשוטרים כי הוא רצה לצלם את האתרים החשובים בפריז מלמעלה "אך ורק למטרות אישיות". הטיעון לא שכנע את השוטרים והם שלחו אותו ללילה מאחורי הסורגים. לאחר שבילה לילה בתא מעצר, נאלץ הצעיר לשלם קנס של 400 אירו בגין "הטסת מזל"ט בניגוד לחוקי הבטיחות".

מל"ט עם מצלמת אבטחה הנמצא בשימוש בגרמניה. GettyImages
מזל"ט המצויד במצלמת "גו-פרו" בגרמניה, מאי 2013/GettyImages

התייר הישראלי הוא האחרון בשרשרת של מטיסי מזל"טים חובבנים המסתבכים עם החוק הצרפתי לאחר שצילמו אתרים מפורסמים באמצעות כלי טיס בלתי-מאויש. בפברואר האחרון נעצר בפריז חבר בלגיון הזרים הצרפתי לאחר שצילם את מגדל אייפל בעזרת מזל"ט. כמו כן, במאי נקנס תלמיד תיכון צרפתי שהשתמש במזל"ט שברשותו כדי לצלם אתרים היסטוריים בעיר הצרפתית ננסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully