וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מונה למפקד סיירת צנחנים כשהוא מחוסר הכרה

רב-סרן חגי בן ארי, שנפצע אנושות ב"צוק איתן", מונה לתפקיד שיועד לו טרם פציעתו - כפי שפורסם בערוץ 10. המינוי נערך בטקס מרגש וצנוע ממיטתו בבילינסון. "היית זקוף, היית בטוח"

באדיבות חדשות 10

רב-סרן חגי בן ארי, שנלחם על חייו מאז פציעתו ב"צוק איתן" - מונה ביום רביעי בטקס לילי צנוע למפקד סיירת צנחנים. הטקס התרחש בנוכחות בני משפחתו ליד מיטתו בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה - כפי שפורסם אמש (חמישי) בערוץ 10. הטקס נערך כשחגי מחוסר הכרה, על ידי אלוף-משנה אליעזר טולדנו, מפקד חטיבת הצנחנים. "כאן, בחדר הזה, בשעה הזאת, ליד המיטה, אני מבקש את רשותך להשלים את סיכום הראיון ממנו יצאת ממשרדי, ולהוסיף את שמך לשמות מפקדי סיירת צנחנים".

מבצע "צוק איתן" - חודש אחרי:
גנץ על הביקורת מצד חברי הקבינט: "לא עבר לידי"
במבצע צבאי: צה"ל השיב לעזה גמלים יקרים שברחו
מבקר המדינה יחקור את התנהלות הקבינט ב"צוק איתן"

בן ארי היה אמור לקבל את הפיקוד על סיירת הצנחנים בסוף חודש יולי. הוא סיים חפיפה וההזמנות לטקס החילופין כבר נשלחו לבני משפחה, מפקדים וחברים, אלא שהיתקלות החטיבה עם מחבלי חמאס במהלך הלחימה בעזה טרפה את הקלפים. "הוא לקח חופש קצר של כמה ימים במלון באילת בין התפקידים, אלא שאז הוא שמע על המלחמה ומיד החליט שהוא עוזב את המלון ומגיע לסיירת צנחנים", סיפר אחד מאחיו. "אני מניח שהוא אמר לעצמו, 'איך אני אפקד על הלוחמים אם אני לא אילחם לצדם?'".

פינוי פצועים בעזרת מסוק לבית החולים סורוקה – באר שבע 22 ביולי 2014. רויטרס
פינוי לוחמים שנפצעו ברצועה לבית החולים במהלך מבצע "צוק איתן"/רויטרס

"חגי גדל בסיירת הצנחנים, מהיותו חייל ועד שהגיע לתפקידי פיקוד", סיפר אחיו נועם, בעצמו רב-סרן במילואים. "החלום שלו היה לפקד על הסיירת".

במהלך הטקס שיבח אלוף-משנה טולדנו את פועלו של בן ארי כמפקד ואמר: "לחמת והובלת את הסיירת, שאתה יודע ואני יודע שאתה אוהב. זה המקום שאתה אוהב ואחד הדברים הכי חמים שיש לך בחיים. היית בקרב כמו שהיית כחייל צעיר במסלול, כמפקד צוות, היית זקוף, היית בטוח. היית מקצועי גם בקרב וגם אחרי הפציעה".

(עדכון ראשון: 2.10.14, 21:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully