וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסרטון הרפתקאות עוצרות נשימה שכבש את הרשת

מעל ל-4 מיליון בני אדם כבר צפו בתוך שלושה ימים בסרטון שמדגים את היכולות של מצלמת ה-GoPro החדשה - מטיפוס על קרחון, דרך שמורת טבע של סוסי בר ועד מסיבת הריקודים הגדולה בעולם

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של GoPro

הסרטון המדהים הזה, שצבר כבר מעל ל-4 מיליון צפיות ביוטיוב בתוך שלושה ימים, הוא חלק ממסע הקידום של מצלמת GoPro, שהודיעה השבוע על שלושה דגמי מצלמות חדשים בקו ה- Hero שלה. בכיתוב שצורף לסרטון טוענים בחברה כי "משתמשי המצלמה שלנו בכל רחבי העולם לוכדים רגעים מדהימים וחוויות עוצרות נשימה ומרגשות. מירידה לתוך לבה רותחת בהר געש, דרך רחובות הניאון ביפן, שמורת טבע של סוסי בר, טיפוס על קרחון, מסיבת הריקודים הגדולה בעולם או מסע להצלת לווייתנים - המצלמות שלנו תיעדו הכל".

הדגמים החדשים הם ה- Hero Black, הדגם הכי יוקרתי המסוגל לצלם וידיאו באיכות של 4K ב-30 פריימים לשנייה וב-1080P ב-120 פריימים לשנייה (הילוך איטי) ימכר ב-499$. ה-Hero Silver שמגיע לראשונה עם מסך מגע, אך בלי האופציה של צילום וידיאו באיכות של 4K, מסוגל לצלם וידיאו באיכות של 2.7K ב-30 פריימים לשנייה ובאיכות של 080P1 ב-60 פריימים ו-720P ב-120 פריימים לשנייה, הדגם נמכר ב-399$. לשני הדגמים עמידות במים עד עומק של 131 רגל וקישוריות WiFi.

הדגם המעניין הוא דגם ה- Hero הזול. הדגם הזול יעלה 129$ בלבד, ולמרות שאין לו את האופציות המרכזיות כמו צילום וידיאו ברזולוציות גבוהות הוא מסוגל לצלם וידיאו באיכות 1080P ב-30 פריימים לשנייה ו-720P ב-60 פריימים לשנייה. הדגם עמיד גם כן במים לצלילה של עד 131 רגל. העיצוב של הדגם מדבר על בדיוק מה שהחברה מתיימרת לעשות, להביא מצלמה קטנה, לא יקרה, עמידה שמצלמת באיכות גבוהה.

  • עוד באותו נושא:
  • מצלמה
  • GoPro

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully