וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

לקחי המלחמה בדרום

איש הזרוע הצבאית של חמאס בתלבושת הסוואה חוגג ברחובות שג'אעיה שבעזה בסיום מבצע צוק איתן, 27 באוגוסט 2014. AP
צילום: אי.פי/AP

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים כנס מיוחד במכון למחקרי ביטחון לאומי, שיוקדש ללקחי "צוק איתן". בפתח הכנס ינאם שר הביטחון משה יעלון ובין הנושאים בהם ידונו בכנס: האם התכלית האסטרטגית של המבצע הושגה, הלקחים הצבאיים, האידיאולוגיה, תפיסת הביטחון וההתנהלות של חמאס, ואיך אפשר בלי - התקשורת הישראלית בפעולה.

בתי המשפט שובתים

בית משפט השלום, עכו. ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
צילום: אדריאן הרבשטיין/אדריאן הרבשטיין

אתם צריכים לדעת שהיום מתחילה שביתה כללית בכל בתי המשפט במדינה, כחלק ממאבק לזכויות עובדי המדינה ועובדי דואר ישראל. במסגרת השביתה תופסק עבודתם של עובדי המינהל והמזכירויות בבתי המשפט, כמו גם עבודת הקלדניות ומדור הפלילים. לא תהיה קבלת קהל ולא יתקבלו פניות גם בפקסים. במקביל יחודשו העיצומים של עובדי הדואר. בין היתר תופסק חלוקת הדואר הרשום בכל רחבי הארץ, לא יהיה טיפול בשירותי הדואר של משרדי הממשלה, לא יתאפשר עדכון העברת בעלות על רכב בסניפי בנק הדואר ובמשרד התחבורה ולא יהיה טיפול במערך הקנסות של מערכת בתי המשפט, משטרת ישראל והרשויות המקומיות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יום הולדת לאולמרט

אהוד אולמרט  בדיון בעליון בבקשה לדחיית מועד תחילת ריצוי העונש בתיק הולילנד, ספטמבר 2014. נועם מושקוביץ
צילום: נועם מושקוביץ/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום אהוד אולמרט חוגג את יום הולדתו ה-69. בדרך כלל אנחנו מאחלים יום הולדת שמח לחוגגים, אבל לראש הממשלה ה-12 של מדינת ישראל אין היום הרבה סיבות לחגיגה. לפני כשש שנים התפטר אולמרט מראשות הממשלה ונכנס לסחרחרת משפטית, עד שביולי 2012 הורשע במרמה ובהפרת אמונים. במרץ השנה הורשע בלקיחת שוחד ונגזרו עליו 6 שנות מאסר בפועל. בינתיים ביצוע גזר הדין מעוכב עד לערעור בעליון, אך בוודאי העניין יעיב על החגיגות של ראש הממשלה הראשון בתולדות המדינה שעלול להיכנס לכלא.

ליגת האלופות חוזרת

זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. AP
מפסיד את המשחק. צילום: אי.פי/AP

אתם צריכים לדעת שהיום ליגת האלופות חוזרת לפעילות אחרי שבועיים, ופותחת את המחזור השני של שלב הבתים עם שמונה משחקים. במוקד יעמוד הביקור של ברצלונה אצל אלופת צרפת, פריס סן ז'רמן. זלאטן איברהימוביץ', שהעביר עונה אחת מתסכלת אצל הקטאלנים, יחמיץ את ההתמודדות בגלל פציעה. ביברס נאתכו, קשר נבחרת ישראל, יזכה לארח עם צסק"א מוסקבה את הענקית הגרמנית באיירן מינכן, במשחק המוקדם של הערב (19:00). משחקים מסקרנים נוספים יפגישו בין אלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי לבין רומא ובין ספורטינג ליסבון לצ'לסי החזקה, שמובילה את טבלת הפרמיירליג.

90 שנה לנוער העובד והלומד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום חניכי העובד והלומד מציינים 90 שנה להיווסדה של תנועת הנוער. התנועה הוקמה ב-1924 בארץ ישראל כ"הנוער העובד", ובהמשך נוסף גם הלומד. עם כניסתה לעשור העשירי שלה, חולשת התנועה על מאות סניפים, קנים ומועדונים בכל רחבי הארץ, עם עשרות אלפי חניכים פעילים שגאים בחולצתם הכחולה עם השרוך האדום, שמסמלים את מעמד הפועלים, דמם והעמדות הסוציאליסטיות. בין הפעילים הבולטים מהעבר ניתן למצוא את שר הביטחון יעלון, יצחק רבין והנשיא לשעבר שמעון פרס, שאף שימש כמזכ"ל התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully