וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוניתה של שופטת הוצתה הלילה בביתה בהרצליה

28.9.2014 / 10:29

בידי המשטרה תיעוד של אלמוני שטיפס על הגדר בביתה של שופטת בית משפט השלום בירושלים, מלכה אביב. החשוד נראה מצית את גם את רכבו של בנה. הסיבה להצתה - כנראה סכסוך שכנים

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

רכבה של שופטת בית משפט השלום בירושלים, מלכה אביב, הוצת הלילה (ראשון) בחניית ביתה שבהרצליה. גם רכבו של בנה שחנה בסמוך, הוצת ונשרף. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי ההצתה אינה קשורה לכהונתה של אביב כשופטת, וההערכה היא שמדובר בסכסוך שכנים שבו מעורב בנה.

עוד בוואלה! חדשות:
קצין חשף את איברו בפני בת 11 בעודו במעצר בית
השוטרים חיפשו ברכב וגילו: כלבים פצועים ודורבן מת
תוך כמה שעות: שני פצועים קשה מדקירות בבת ים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעבר כבר היו התנכלויות לשופטת ולבנה. השופטת מלכה אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע התרחש בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר. לפי החשד, אלמוני שהסתיר את פניו עם בגד התקרב לבית השופטת, המתגוררת לסירוגין בדירה בהרצליה ובבית בירושלים. בידי המשטרה תיעוד מצולם בו נראה החשוד בהצתה הולך אל הבית ברחוב קיבוץ גלויות בעיר. בסרטון הוא נראה מטפס על הגדר סביב חצר הבית, שופך חומר דליק על כלי הרכב ואחר כך מצית אותם. השופטת הבחינה בלהבות ומיהרה להזעיק את המשטרה ואת מכבי אש.

עו"ד אלי סבן, המייצג את בנה של השופטת, סיפר: "אנו חושדים שמדובר בהצתה על רקע הסכסוך עם אחד השכנים. בעבר כבר היו התנכלויות לשופטת ולבנה. פיזרו עכברים בשטח הדירה ואף הקימו בחצר הסמוכה לול תרנגולות שהפריע את מנוחתם. מה שנעשה הלילה זו חציית כל הקווים. בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים".

כאמור, גורם במשטרת תל אביב העריך אף הוא שההצתה של כלי הרכב אינה קשורה לעבודת השופטת: "היא אינה מאוימת. החשד הוא כי מדובר בסכסוך ישן שבו מעורב בנה עם אחד השכנים". לפי שעה לא הוחלט בהנהלת בתי המשפט אם לשנות את סידורי האבטחה סביב השופטת עקב האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully