וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין חשף את איברו בפני בת 11 בעודו במעצר בית

שלומי גבאי

26.9.2014 / 17:19

החשוד, קצין צה"ל בן 24, נראה על ידי תושב פרדס חנה כשהוא מענג עצמו מול ילדה. בכך הפר החשוד את תנאי מעצר הבית אותו הוא מרצה לאחר שהואשם בביצוע מעשים דומים לפני כחצי שנה

איש צבא החשוד במעשה מגונה. מרץ 2014. שלומי גבאי
החשוד מובא להארכת מעצר בחודש מרץ/שלומי גבאי

משטרת חדרה עצרה היום (שישי) בשעות הצהריים קצין צה"ל בן 24 המתגורר בעיר, בחשד כי חשף את איבר מינו מול בת 11 ברחוב בפרדס חנה. הצעיר מרצה בימים אלה מעצר בית בן חמישה חודשים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין מעשים דומים בחודש מרץ האחרון. מעצרו יוארך במוצאי החג בבית משפט השלום בחיפה.

תושב העיר ראה את החשוד בעודו מענג את עצמו בקרבת בת ה-11, וזה הזעיק את המשטרה. לאחר סריקות הוא אותר בקרבת מקום כשהוא יושב ברכבו, ונעצר.

עוד בוואלה! חדשות:
השוטרים חיפשו ברכב וגילו: כלבים פצועים ודורבן מת
ניסה להבריח 51 צבי ים מארה”ב לקנדה - במכנסיו
טרגדיה בכנרת: נפל מאופנוע ים, לקה בלבו ומת

איש צבא החשוד במעשה מגונה. מרץ 2014. שלומי גבאי
"קיימת עילת מעצר של מסוכנות"/שלומי גבאי

החשוד הכחיש את המיוחס לו בחקירתו וטען כי לא הפר את תנאי מעצר הבית משום שיצא מביתו בליווי בן משפחה. עורך הדין יגאל כהן המייצג את החשוד מסר כי "לעניות דעתי מדובר בטעות בזיהוי. מרשי מסר טענת אליבי, כי היה במקום אחר, והדברים יתבררו בשלב הבא".

כאמור, לפני כחצי שנה הוגש נגד החשוד כתב אישום בגין שני מקרים בהם ביצע מעשים מגונים בפני קטינות. אז הוא נלכד על ידי הסיירת העירונית של עיריית חדרה. בשני המקרים הוא עינג את עצמו ברכבו מול ילדות קטנות שחלפו במקום. בחקירתו הודה בחשדות המיוחסים לו. לדברי נציג המשטרה, הוא חשוד בביצוע מעשה דומה בסוף חודש ינואר, כיוון שתיאור הרכב שמסרו אז עדי לראייה למקרה, תאם לכלי הרכב שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עו"ד יגאל כהן. מרץ 2014. שלומי גבאי
"מדובר בטעות בזיהוי". עורך דינו של החשוד, יגאל כהן/שלומי גבאי

כשנעצר קבע שופט בית משפט השלום בחדרה, אהוד קפלן, כי "קיימת עילת מעצר של מסוכנות ושל חשש לשיבוש הליכי חקירה". חברו של הקצין הביע תדהמה לאור מעצרו ואמר כי: "אנחנו בהלם. מדובר בבחור שהצטיין בכל תחנות חייו, הוא בא ממשפחה מיוחסת ומכובדת. קשה להאמין שביצע מעשה שכזה, מקווה שהסיפור ההזוי הזה ייגמר מהר".

מאז שהוגש נגדו כתב האישום נמצא הקצין בהליכי שחרור מצה"ל והוא מקבל טיפול לעברייני מין. לאחר חודש מעצר שחרר אותו בית המשפט בחדרה למעצר בית בתנאים מגבילים. בין היתר, נאסר עליו לעזוב את ביתו לבדו, ועליו לצאת לרחוב אך ורק בסיוע מלווה. היום, כאמור, הוא הפר את תנאי המעצר.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully