וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קצין צה"ל חשף את איבר מינו בפני ילדות

שלומי גבאי

16.3.2014 / 17:41

הקצין בדרגת סגן, המשרת ביחידה קרבית, חשוד כי התערטל מול שלוש ילדות בנות 12-8, בשלושה מקרים שונים. חברו: "אנחנו בהלם. הוא בא ממשפחה מכובדת". מעצרו הוארך בשלושה ימים

איש צבא החשוד במעשה מגונה. מרץ 2014. שלומי גבאי
הקצין החשוד בביצוע המעשים המגונים/שלומי גבאי

קצין בדרגת סגן המשרת ביחידה קרבית בצה"ל נעצר אתמול (שבת) בחשד שחשף את איבר מינו מול שלוש ילדות, בנות שמונה עד 12 - בשלושה מקרים שונים. הקצין חשוד בנוסף כי החזיק סכין בעת שנעצר. שופט בית משפט השלום בחדרה, אהוד קפלן, הורה להאריך את מעצרו של הקצין בשלושה ימים, וקבע בהחלטתו כי "קיימת עילת מעצר של מסוכנות ושל חשש לשיבוש הליכי חקירה". חברו של הקצין: "אנחנו בהלם. מדובר בבחור שהצטיין בכל תחנות חייו, הוא בא ממשפחה מיוחסת ומכובדת. קשה להאמין שביצע מעשה שכזה, מקווה שהסיפור ההזוי הזה ייגמר מהר".

על פי החשד, בעת שנהג ברכבו אתמול בשעות הערב העיר מגוריו, הבחין הקצין בשתי ילדות. הוא התקרב אליהן עם הרכב, חשף את איבר מינו ואונן מולן. כאשר נמלט מהמקום, אחת מהילדות, בת ה-12, צילמה את מכוניתו. עוברי אורח רשמו את לוחית הזיהוי של הרכב ודיווחו על מעשיו למשטרה. החשוד נלכד לאחר שאנשי סיירת הביטחון של עירית חדרה הבחינו ברכבו ויחד עם המשטרה הביאו למעצרו.

עו"ד יגאל כהן. מרץ 2014. שלומי גבאי
"חשד נטול בסיס". פרקליטו של החשוד, עו"ד יגאל כהן/שלומי גבאי

בדיון בבית משפט השלום בחדרה בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, טען נציג המשטרה כי הקצין הודה בחשדות המיוחסים לו במהלך חקירתו. לדברי נציג המשטרה, הוא חשוד בביצוע מעשה דומה בסוף חודש ינואר, כיוון שתיאור הרכב שמסרו אז עדי לראייה למקרה, תאם לכלי הרכב שלו.

ראש עירית חדרה, צביקה גנדלמן, וגורמים במשטרה ציינו את תושייתה של הילדה שלמרות הסיטואציה הקשה הצליחה לצלם את כלי הרכב של החשוד במכשיר הטלפון שלה, מה שהביא ללכידתו בסופו של דבר. גנדלמן מסר: "יחידת האכיפה העירונית פועלת לשמירה על ביטחונם האישי של תושבי חדרה ועסקה רבות במצוד אחר החשוד כפדופיל שהסתיים בהצלחה. הסיירים מוטי הלין ובני סויסה גילו אחריות אישית וקור רוח, פעלו בתחכום ובהתאם להנחיות והצליחו להחזיר את הביטחון לילדי ולילדות העיר".

גנדלמן אף הודיע כי בכוונתו להעניק לילדה תעודת הוקרה על גילוי אומץ ותושייה ובכך סייעה לילדות רבות בעיר ולשני הסיירים תעודות הוקרה על המבצע המוצלח.

סנגורו של הקצין, עורך דין יגאל כהן, אמר בתגובה כי "החשד נגד מרשי נטול ביסוס. ליחידה החוקרת אינדיקציות שאינן מאומתות. לכאורה ניכר כי החשד קיבל עוצמת יתר. החשד יחזור כלעומת שבא. בשלב הזה נמתין לבדיקת המשטרה שככל הנראה לא תוסיף. מדובר באדם נורמטיבי חסר עבר פלילי ואני מאמין שבית המשפט יקבל את טענותינו בהקדם".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בנושא התקבל דיווח ביחידת מצ"ח. מאחר ונסיבות האירוע אזרחיות החקירה מתבצעת על ידי משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully