וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד מוכר הודה: גנבתי 14 מיליון שקל מלקוחותיי

23.9.2014 / 22:49

עורך הדין, מאזור ירושלים, הסגיר את עצמו למשטרה והודה כי גנב את הסכום הענק מעשרות מלקוחותיו במשך למעלה מעשר שנים. סנגורו: "הוא מתחרט חרטה עצומה וכנה"

אילוסטרציה. ShutterStock
מעצרו של עורך הדין הוארך ב-15 ימים/ShutterStock

עורך דין ידוע מאזור ירושלים הסגיר את עצמו למשטרה והודה שגנב מלקוחותיו סכום כולל של 14 מיליון שקלים. לאחר שהתוודה בפני החוקרים על מעשיו, הוא הגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות לפיו הוא נעצר, רישיון עורך הדין שלו נשלל לצמיתות והעונש שהתביעה תבקש להטיל עליו הוא חמש שנות מאסר. בינתיים, מעצרו הוארך ב-15 ימים.

עוד בוואלה! חדשות:
קיצוני יותר מדאעש: ארגון הטרור שמדאיג את אובמה
מחר: אייל גולן יחל בעבודות שירות בבית אבות
מחקר חדש מזהיר: 1.4 מיליון מקרי אבולה עד 2015

מדובר בעורך דין ידוע מתחום הנדל"ן. על פי הודאתו, הוא גנב את הסכום הענק במשך למעלה מעשר שנים מחשבונות נאמנות של עשרות מלקוחותיו לאחר שנקלע לקשיים כספים על רקע אישי. על פי החשד, בכדי לא לעורר את חשדם של לקוחותיו, הוא גם זייף מסמכים. לאחרונה, לאחר שהגניבות הגיעו לסכומים אותם לא יכול היה להחזיר, החליט להסגיר את עצמו.

כחלק מהסדר הטיעון עם הפרקליטות, הסכים עורך הדין להעמיד לרשות המדינה את כל רכושו, ובכלל זה שתי דירות ומשרד בבעלותו וכן חשבונות בנק וכספי פנסיה בסכום כולל של כשבעה מיליון שקלים, סכום אשר ישמש לפיצוי חלקי של קורבנותיו.

עורך הדין גדי טל המייצג את החשוד מסר בתגובה: "מרשי התוודה מיוזמתו על העבירות שביצע ועליהן הוא מתחרט חרטה עצומה וכנה. מרשי משתף פעולה באופן מלא עם המשטרה והחליט למסור את כל הרכוש והכסף שיש לו ללא יוצא מן הכלל לטובת נזקי הנפגעים. מעבר לכך שמו ופרטיו של מרשי חוסים תחת צו איסור פרסום ואני מבקש לא להוסיף על כך".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully