וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת רשת חדשה: "הפושעת הסקסית ביותר בעולם"

היא מחזיקה תשעה כלי נשק שונים ברכב שלה ועומדת להיכנס לכלא לאחר שפרצה ל-42 בתים, אבל תמונה אחת בביקיני של סטפני בודין הפכה אותה ללהיט ברשתות החברתיות

סטפני בודין, הפושעת הסקסית. פייסבוק, צילום מסך
סטפני בודין, הפושעת הסקסית/צילום מסך, פייסבוק

בראשית היה ג'רמי מיקס – עבריין נאה שתמונת המעצר שלו הפכה לויראלית וחוללה היסטריה שבסופה חברת הפקות הציעה לו 100,000 דולר כדי לככב בסרט פורנו. כעת הגיעה זמנה של סטפני בודין – שכבר זכתה לכינוי "הפושעת הסקסית ביותר בעולם".

הקנדית בת ה-21 צפויה להיכנס בקרוב לכלא בשל שורה מרשימה של עבירות, אבל נראה שאת אומת האינטרנט זה רק מדליק עוד יותר והתמונות שלה כבשו את הרשת וזכו למאות אלפי שיתופים.

היא נעצרה בחודש שעבר בחשד למעורבות בפריצה ל-42 בתים שונים באזור מגוריה, ויקטוריוויל שבמחוז קוויבק. היא הפכה ללהיט כאשר העיתון המקומי, "מונטריאול ג'ורנל" בחר לפרסם את דבר מעצרה עם תמונה שלה בביקיני קטנטן.

סטפני בודין, הפושעת הסקסית. פייסבוק, צילום מסך
הכל התחיל בגלל התמונה הזו/צילום מסך, פייסבוק

על פי החשד, בודין, הלומדת להיות אחות, שיתפה פעולה בפריצות הללו עם שלושה קטינים, בני 13, 15 ו-17. לפי הפרסומים בתקשורת המקומית, היא עומדת בפני 114 אישומים שונים, ביניהם פריצה, קבלת רכוש גנוב ואחזקה לא חוקית של תשעה כלי נשק שונים -אותם איפסנה ברכב שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סטפני בודין, הפושעת הסקסית. פייסבוק, צילום מסך
סטפני בודין, הפושעת הסקסית/צילום מסך, פייסבוק

היא צפויה לחזור לבית המשפט בנובמבר ובינתים היא כבר הפכה ללהיט ברשת, כשאחד מהגולשים היטב לסכם כשכתב על התמונה שלה: "סטפני סודין - היא תגנוב לך את הלב ואז את כל מה שיש לך בבית".

עוד בנושא
משפחתו של "האסיר החתיך" זועמת על סיקורו בתקשורת
ה"אסיר החתיך" קיבל הצעה לככב בפורנו
צפו: תמונות האסירים והאסירות הלוהטים ביותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully