וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גט" או "אפס ביחסי אנוש" - מי ייקח את כל הקופה בטקס פרסי אופיר?

21.9.2014 / 14:08

הערב יתקיים טקס האוסקר הישראלי. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות מהמר על הזוכה הגדול של השנה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חשש בערים המעורבות מחפיפה נדירה בין יום הכיפורים לחג הקורבן: אחת לשלושים שנה מתנגשים החגים היהודי והמוסלמי בעלי האופי המנוגד, והשנה זה עשוי לקרות. בגלל שהחגים המוסלמים נקבעים על פי הירח נדע סופית אם אכן ביום שבת יחלו החגיגות במקביל ליום התענית היהודי, אבל כבר כעת הרשויות נערכות למתיחות ועימותים אפשריים. בעכו הוחלט לסגור את העיר לכלי רכב במהלך יום הכיפורים, מחשש למהומות כפי שהיו ב- 2008. ראש העיר רמלה, יואל לביא, אומר למהדורת וואלה!: "מדובר באירוע קיצון, ואנחנו מקווים שהעלאת המודעות אליו תמנע מקרים טרגיים".

כמעט תשעה מיליון אזרחים בישראל, ומהם השמות הפופולריים לתינוקות? כמדי ערב ראש השנה, מתפרסמים נתונים על אוכלוסיית ישראל: 8,904,373 אזרחים חיים בישראל. 176,230 תינוקות נולדו בשנת תשע"ד, מרביתם בנים. אילו שמות תנ"כיים עשו קאמבק והדיחו את איתי ונועה מראש רשימת השמות הפופולריים ביותר לילדים?

הכהן הגדול בן שמונים: לאונרד כהן, אחד היוצרים החשובים במוזיקה, חוגג היום שמונים ומוציא אלבום עם תשעה שירים חדשים. מתנת יום ההולדת של וואלה! תרבות היא פרויקט מחווה מיוחד, הכולל קאברים של מוזיקאים ישראלים, מעריצי לאונרד כהן, ושיר חדש שכתב אלון עדר בהשראתו של היוצר. צפו ברונה קינן מבצעת את Who by Fire.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר מעונן חלקית וללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully