וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטלטלה: סבב מינויי בכירים במשטרת ישראל

18.9.2014 / 20:13

השר אהרונוביץ' אישר את המלצת המפכ"ל דנינו ומינה את תנ"צ משה אדרי למפקד מחוז מרכז במשטרה - במקומו של ניצב ברונו שטיין שפרש. תנ"צ מוטי כהן מונה למפקד אגף התנועה

ניצב משה אדרי ממונה למפקד משטרת התנועה הארצית, מאי 2013. טלי מאייר
דנינו ואדרי/טלי מאייר

שורת מינויים בצמרת המשטרה: בתום סבב ראיונות אישר השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' את המלצת המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו למנות את ניצב משה (צ'יקו) אדרי למפקד מחוז מרכז במשטרה. הוא יחליף בתפקידו את ניצב ברונו שטיין שהודיע החודש על פרישתו. יום קודם לכן פורסם ב"הארץ" כי שטיין חגג עם עו"ד רונאל פישר שנחשד במתן שוחד – אולם המפכ"ל טען כי אף שהיה זה לא ראוי, לא זו הסיבה לפרישה. בנוסף, מונה תנ"צ מוטי כהן למפקד אגף התנועה והוא יקודם לדרגת ניצב.

מינויו של אדרי, כיום ראש אגף התנועה, אינו מפתיע. מדובר באחד הקצינים המוערכים ביותר על ידי אהרונוביץ'. בין השאר, שמו עלה כמי שצפוי לרשת את התפקיד הנכסף כראש להב 433, היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן. מקורבים אליו אף העידו שהוא אחד המעומדים המרכזיים לרשת את כס המפכ"ל בקדנציה הבאה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
תביעה נגד המדינה: "הרגשנו שמיטל מתה פעמיים"
צפו בשבוי של דאעש מדבר: "ממשלתי נטשה אותי"
ישראל חוששת: "נשק כימי שנותר בסוריה יגיע לדאעש"

מינוי מעניין נוסף הוא זה של תנ"צ כהן. כהן הוא אחיו של המפכ"ל הקודם, דודי כהן, והוא צפוי להחליף בתפקידו את אדרי - בתפקיד הראשון שלו כניצב. על אף הקרבה המשפחתית, במשטרה מדגישים כי כהן הוא קצין שהוכיח את עצמו לאורך השנים וכי הקידום הוא אך טבעי בארגון.

במסגרת השינויים ימונה תנ"צ אלון לבבי, היום סגן מפקד מחוז דרום במשטרה, לסגן מפקד מחוז מרכז. לבבי, שמונה עם החשיפה כי הסגן היוצא תת-ניצב שמעון בן הרוש - נחקר בחשד להטרדות מיניות, שימש במשך תקופה ארוכה כדובר המשטרה. במסגרת תפקידו כדובר, הביא להקמת חטיבת דובר המשטרה, שאיחדה את כל מערך הדוברות בכל המחוזות לכדי דוברות אחת.

שאר המינויים: תנ"צ משה ברקת ימונה למזכיר הביטחוני במשרד לביטחון הפנים. תנ"צ פרץ עמר ימונה לתפקיד סגן מפקד מחוז דרום, תנ"צ יורם אוחיון ימונה לתפקיד סגן מפקד מחוז תל אביב, תנ"צ אמנון אלקלעי ימונה למפקד מרחב נגב, נצ"מ אפי חביביאן ימונה למפקד מרחב ציון ויועלה לדרגת תנ"צ ונצ"מ יוסי בכר יקודם לתפקיד ראש חטיבת מבצעים ויועלה לדרגת תנ"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully