וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדאעש מאיימים על אובמה ב"להבות מלחמה"

בסרטון קצר שנראה כמו טריילר לסרט הוליוודי, מציג ארגון "המדינה האיסלאמית" חיילים אמריקאים תחת אש. ובסופו נכתב "בקרוב"

צילום מסך

ארגון דאעש ממשיך בלוחמת הרשת המתוחכמת שלו ומפרסם סרטון ווידאו חדש תחת השם "להבות של מלחמה", שנראה בדיוק כמו טריילר לסרט הוליוודי והוא נמשך 52 שניות בלבד.

בסרטון נראים לוחמי דאעש מפוצצים טנקים, חיילים אמריקנים פצועים תחת אש ואף ניתן לראות למסםר שניות את השלט עליו נכתב "המשימה הושלמה", ששימש כרקע לנחיתות של ג'ורג' בוש בעיראק ב-2003. בסופו של הסרטון מופיעות הכתוביות -"להבות המלחמה", "הלחמה רק התחילה" ו-"בקרוב".

טריילר לסרט "להבות המלחמה" של דאעש. יוטיוב, צילום מסך
טריילר לסרט "להבות המלחמה" של דאעש/צילום מסך, יוטיוב

אתמול הצהיר רמטכ"ל צבא ארה"ב, גנרל מרטין דמפסי, כי אם המבצע הצבאי הנרחב שמוביל נשיא ארצות הברית ברק אובמה נגד דאעש לא יצליח, אז הוא ימליץ על פרישת כוחות קרקעיים של צבא ארה"ב בעיראק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בדיון בוועדת הסנאט על כוחות הביטחון בנוגע למאמצים האמריקניים בעיראק, הוסיף דמפסי: "אם נגיע לנקודה בה אעריך כי על יועצים אמריקנים ללוות את הכוחות העיראקיים במתקפות נגד מטרות ספציפיות, אמליץ על כך לנשיא".

דמפסי הבהיר כי לפי שעה, מטרתם של היועצים האמריקנים שנשלחו לעיראק, היא סיוע בתכנון ובתיאום המאמצים הצבאיים של הקואליציה העולמית. הוא הוסיף כי האמריקנים המשרתים בעיראק ממלאים תפקידי ייעוץ, אולם לא נלחמים בפועל – ולא יילחמו. עם זאת, אם הכוחות העיראקיים יגיעו למשימה המסובכת של כיבוש מוסול, העיר השנייה בגודלה בעיראק, דמפסי "יפנה לנשיא וימליץ על הכללת כוחות קרקעיים", על מנת לספק ייעוץ צמוד יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • דאעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully