וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הזמר: פליט הריאליטי וחברו שוחררו למעצר בית

16.9.2014 / 16:39

בית המשפט קבע כי חל כרסום משמעותי בחומר הראיות נגדם, לאחר שהשניים עומתו עם הצעירה שהתלוננה כי נאנסה. מעצרו של האב, שהסגיר את עצמו, הוארך אתמול ביומיים

צילום: ניב אהרונסון, קובי אליהו, יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (שלישי) לשחרר למעצר בית את פליט תכנית הריאליטי "כוכב נולד", החשוד בשידול לאונס ובביצוע מעשה סדום בצעירה בת 18, בהמלצת המשטרה. גם חברו ושותפו לדירה של הזמר, שלו מיוחס כי אנס את הנערה, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

השופט ירון גת קבע בהחלטתו, בין היתר, כי בעקבות העימות בין החשודים לבין המתלוננת לא התחזק החשד כלפיהם ואף נרשם כרסום משמעותי בחומר הראיות. סנגוריהם של החשודים הביעו סיפוק מהחלטת השופט ואמרו כי "מסתמן שזהמר קיים יחסי מין בהסכמה עם הצעירה". מעצרו של אביו של הזמר, אשר הסגיר את עצמו אחרי שנחשד שאנס אותה אף הוא, הוארך אתמול ביומיים.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד רגעי האימה: גנב נמלט ברכב עם ילד בן ארבע
מלחמת גנרלים במשטרה: "קצין בכיר החליט לנקום"
הפרקליטות תגיש שני כתבי אישום ברצח בטיילת בבת ים

פליט "כוכב נולד" חשוד בביצוע מעשי סדום ובשידול לאונס. יותם רונן
פליט הריאליטי בבית בבית המשפט/יותם רונן

התפתחות זו מגיעה לאחר שאתמול עימתו את הצעירה עם הזמר וחברו בתחנת משטרת מסובים. מהמשטרה נמסר כי מצבה הנפשי של הצעירה, תושבת מרכז הארץ, קשה. על פי החשד, הזמר שהשתתף בעבר באחת העונות של התכנית "כוכב נולד", הכיר את הצעירה בפייסבוק וקיים איתה יחסי מין בהסכמה. לאחר מכן, לפי החשד, הזמר וחברו אילצו אותה לקיים עם האחרון יחסי מין. החבר חשוד שאנס אותה וביצע בה מעשה סדום. במשטרה סבורים כי מאוחר יותר הגיע האב של הזמר, שהוא גם אמרגנו, ככל הנראה לאחר שהשניים הזמינו אותו למקום. אז, על פי החשד, האב סיפק לצעירה סמים וקיים עמה יחסי מין כשהיא תחת השפעת החומר. הוא חשוד שגם הציע לה לקיים יחסים עם חברו תמורת תשלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אביו של מתמודד כוכב נולד החשוד באונס מובא להארכת מעצר. ספטמבר 2014. רובי קסטרו, מערכת וואלה! NEWS
חשד כי אנס את הנערה בעודה תחת השפעת סמים. אביו של הזמר/מערכת וואלה! NEWS, רובי קסטרו

האב, באמצעות עו"ד מירי פרידמן, הכחיש כי אנס את הצעירה וטען כי מערכת היחסים הייתה בהסכמה. הוא גם הכחיש שהציע לה לקיים יחסי מין תמורת תשלום עם חברו. "היא שכבה במיטה וביקשה לקיים עם האבא יחסי מין", אמרה הסנגורית. גורם במשטרה אמר: "מבחינתנו, ברגע שאדם מנצל מצב נפשי או מצב של השפעת סמים או אלכוהול כדי לקיים יחסי מין עם אותו אדם יש כאן חשד למעשה אינוס".

לוואלה! חדשות נודע כי שותפו לדירה של הזמר עובד בחברה המעניקה שירותים משפטיים למרכז לגביית קנסות של משרד המשפטים – חרף העובדה שהוא מרצה עונש של עבודות שירות בגין עבירת תנועה בה הורשע. סנגורם של השניים, עורך הדין שגיא זני, אישר את הפרטים ומסר: "הוא בסך הכול מרצה עונש של עבודות שירות על עבירת תנועה". אולם, לטענת גורם משפטי, הצעיר היה מעורב בתאונת דרכים קשה ונמלט מניידות המשטרה שניסו לעצור אותו. בשל כך, נגזר עליו עונש מאסר שהומר לעבודות שירות.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully