וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות תגיש שני כתבי אישום ברצח בטיילת בבת ים

16.9.2014 / 13:40

במשטרה מעריכים כי שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם הם שרצחו את מיכאל מנשרוב לפני שנתיים, כדי "לשמור על כבודם" לאחר קטטה ביניהם. אחד העצורים ברח לחו"ל ונעצר לפני כשבועיים

אילוסטרציה – בית משפט. ShutterStock
על פי החשד, החשודים רצחו את המנוח לאחר קטטה ביניהם/ShutterStock

פוענח הרצח? קרוב לשנתיים לאחר הרצח של מיכאל מנשרוב בטיילת בבת ים, סבורים בפרקליטות ובמשטרת תל אביב כי הצליחו לפצח את פרטי המקרה. לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה הבוקר (שלישי) הצהרת תובע, ולפיה בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם: האחד בחשד לרצח והשני בחשד למעורבות באירוע – כך נודע לוואלה! חדשות.

החשודים במעשה הם רועי אשתר, בן 22 מבת ים, ובן ברדה, בן 24 מראשון לציון. על פי החשד, הרקע למעשה הוא קטטה בין שני החשודים למנשרוב, שאירעה במועדון יומיים לפני הרצח. ככל הנראה, השניים ביקשו לנקום במנוח כדי "לשמור על כבודם".

עוד בוואלה! חדשות:
המשטרה עימתה את הצעירה עם פליט הריאליטי וחברו
מעצר אבי הזמר מ"כוכב נולד" הוארך; חשוד גם בשידול לזנות
"בעלך מתעסק": המסרונים המטרידים של המורה מבת ים

במשטרה סבורים כי ברדה הוא זה שירה במנשרוב. זמן קצר לאחר הרצח נמלט אשתר מישראל ועבר להתגורר בקוסטה ריקה. לפני מספר שבועות, ככל הנראה בסיוע משטרת ישראל, הצליחו השוטרים במדינה במרכז אמריקה לאתרו ולחשוף כי הוא שוהה במקום ללא אשרות. הוא גורש מידית לישראל ועם נחיתתו נעצר בנמל התעופה בן גוריון בגין מעורבות ברצח.

במהלך חקירתם שמרו שני החשודים על זכות השתיקה, אך המשטרה הצליחה להשיג לטענתה את "ראיית הזהב" נגדם לאחר שברדה שוחח עם מדובב משטרתי בתא המעצר. ראייה זו אפשרה לפרקליטות מחוז תל אביב להגיש את הצהרת התובע לשופט בית משפט השלום ירון גת.

בדיון בבית המשפט אישר החוקר המשטרתי מוטי חרוץ לעורכי הדין של החשודים, שחר חצרוני ויצחק איצקוביץ', כי במהלך הימים האחרונים הושמעו הקלטות של אחד החשודים כשהוא מדבר עם המדובב. כדי למזער את הנזק, טענו שני החשודים בהשמעת העימות כי הם לא שומעים דבר מההקלטות, ולכן הם מסרבים לאשר את הנאמר בהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully