וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תשתו אייריש קרים - תכלאו באשמת הומוסקסואליות

אדם שנראה שותה אייריש קרים נשלח למאסר בקמרון, כיוון שלדעת השופט מדובר ב"משקה נשי" ולכן ככל הנראה השותה הוא הומוסקסואל - עבירה שדינה הוא חמש שנות מאסר

אייריש קרים. ShutterStock
אל תשתו את זה אם אתם לא רוצים ללכת לכלא/ShutterStock

ישנן הרבה דעות קדומות איתן נאלצים הומוסקסואלים לחיות, אבל נראה שבקמרון מצאו אחת חדשה – והיא לא חוקית. מסתבר ששתיית אייריש קרים יכולה לשלוח אותך לכלא באשמת "הומוסקסואליות".

מאז 1972 קיים בקמרון חוק נגד יחסים הומוסקסואלים, הקובע עונש של עד חמש שנות מאסר וקנס של 400 דולרים ל"עבריינים". כעת טוען עורך דין מקומי כי מערכת המשפט המקומית מנצלת את החוק הזה בקלות יתרה והוא מספר על עשרות מקרים בהם הגן על גברים שהואשמו בקיום יחסים חד מיניים על סמך שמועות. באחד מהמקרים, לדבריו, הוא הגן על לקוח שהואשם ב"התנהגות נשית". על פי הדיווח ב"דיילי מייל" השופט הרשיע את הנאשם על בסיס הטענה שהוא "שתה אייריש קרים של ביילי'ס, מה שנחשב בעיני השופט למשקה נשי".

עו"ד מיכאל טוגה מסביר כמעט אף אחד מהנאשמים לא נתפס במהלך קיום יחסי מין עם בן אותו מין, ולכן ברגע שמישהו מואשם המשטרה המקומית משתמשת בהוכחות משונות, הנשענות על דעות קדומות, בכדי לבסס את ההאשמה. לדבריו, ההאשמה מועלית לרוב על ידי שכנים כועסים, קרובי משפחה ממורמרים או בני זוג לשעבר שרוצים להתנקם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully